AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Var på vaksinestasjonen i dag og så at noen få plasser var reservert til de som skulle få hel dose moderna. Visste ikke at det var mulig? Trodde valget stod mellom hel dose Pfizer og halv moderna siden den er kraftigere. Anonymkode: 04b9f...809
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Usikker på hva du mener, men jeg har fått 2x moderna. Anonymkode: 76b7b...b2d
Pterinochilus Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Var på vaksinestasjonen i dag og så at noen få plasser var reservert til de som skulle få hel dose moderna. Visste ikke at det var mulig? Trodde valget stod mellom hel dose Pfizer og halv moderna siden den er kraftigere. Anonymkode: 04b9f...809 Sikkert de som skulle ha dose en eller to. For dose tre er det kun halv dose Moderna eller hel dose Pfizer som er godkjent. 2
MissLucy Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var på vaksinestasjonen i dag og så at noen få plasser var reservert til de som skulle få hel dose moderna. Visste ikke at det var mulig? Trodde valget stod mellom hel dose Pfizer og halv moderna siden den er kraftigere. Anonymkode: 04b9f...809 det er tredje dose som er halv, men de som skal ha første eller andre dose får jo full dose 1
Million Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var på vaksinestasjonen i dag og så at noen få plasser var reservert til de som skulle få hel dose moderna. Visste ikke at det var mulig? Trodde valget stod mellom hel dose Pfizer og halv moderna siden den er kraftigere. Anonymkode: 04b9f...809 Vet ikke helt hva du mener, men jeg fikk dose en og to Moderna, og hørte ikke noe snakk om at den var halv. Vanlig full dose, skulle jeg derfor tro. Tredje dose fikk jeg velge, og valgte Pfizer.
Minlillelykke Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Million skrev (På 28.12.2021 den 16.43): Vet ikke helt hva du mener, men jeg fikk dose en og to Moderna, og hørte ikke noe snakk om at den var halv. Vanlig full dose, skulle jeg derfor tro. Tredje dose fikk jeg velge, og valgte Pfizer. Hvordan reagerte du? Jeg har 2x moderna og ble grisesjuk etter dose 2. veldig fristet til å ta pfizer som booster 1
Million Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Minlillelykke skrev (6 timer siden): Hvordan reagerte du? Jeg har 2x moderna og ble grisesjuk etter dose 2. veldig fristet til å ta pfizer som booster Jeg ble syk av Pfizer også, jeg. Full feber i en dag. Våknet i fem-seks tiden om morgenen dagen etter sprøyte 3, og hadde da skikkelig feber og influensafølelse. Men plutselig klokka 17 på ettermiddagen, forsvant feberen brått, og da følte jeg meg mye bedre. Det varte ikke så lenge, med andre ord.
Anbefalte innlegg