AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Jeg er på besøk hos en venn sammen med vennens foreldre. Vi er voksne! Vennen og jeg begynte og krangle etter en bagatell mens vi var fulle. Jeg trodde at vi dagen etterpå ble venner igjen, de fleste fylla krangler glemmes vel dagen etterpå. Men hun jeg er på besøk oss gir meg nå silent treatment og ser ikke på meg, snakker ikke med meg, og later som jeg er luft. Prøvde i går og ordne opp uten løsning. Jeg er her for og hjelpe henne. Være en hjelpende hånd. Det er fryktelig ubehagelig og jeg vurderer og bestille en taxi i all stillhet og reise. Enten i kveld, natt eller bare gå ut og bestille taxi et stykke opp i veien. Er dette innenfor? Hva ville dere gjort? Anonymkode: fe96f...978
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Du har jo antakelig sagt noe veldig sårende, og burde kanskje si unnskyld? Det at man er full gir jo ikke «free pass» til å si hva man vil og forvente at alt er bra dagen etter. Hvis dette ikke er tilfelle, og hun er urimelig, så ville jeg ha reist hjem. Men ikke i natt, jeg hadde ikke prøvd å rømme. Jeg hadde pakket, sagt hadet og gått. Anonymkode: 62657...717 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Om du var komplett idiot eller sa noe sårende hadde jeg lagt meg langflat. Var krangelen gjensidig og sårende ting ble sagt begge veier ville jeg bare sagt "nå har jeg prøvd å ordne opp i dette, vi setter oss ned og prater ut nå, ellers bestiller pakker jeg sakene mine og bestiller en taxi". Så gjennomført. Jeg takler forøvrig ikke silent treatment. For meg har det alltid vært en dealbreaker i enhver relasjon. Men det er jo opp til den enkelte hva man finner seg i... Anonymkode: e7af0...fcd 16
Svigermor Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Fyllekrangling mellom voksne folk med foreldre til stede? Du burde skamme deg. Be om unnskyldning og dra hjem. 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Svigermor skrev (12 minutter siden): Fyllekrangling mellom voksne folk med foreldre til stede? Du burde skamme deg. Be om unnskyldning og dra hjem. Du burde skamme deg, det var ingen svigermødre til stedet! Anonymkode: fe96f...978
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du har jo antakelig sagt noe veldig sårende, og burde kanskje si unnskyld? Det at man er full gir jo ikke «free pass» til å si hva man vil og forvente at alt er bra dagen etter. Hvis dette ikke er tilfelle, og hun er urimelig, så ville jeg ha reist hjem. Men ikke i natt, jeg hadde ikke prøvd å rømme. Jeg hadde pakket, sagt hadet og gått. Anonymkode: 62657...717 Takk. Det var ikke tilfelle. Hun er og var svært urimelig og tålte ikke at jeg satt ned foten for noe hun skulle gjøre mens jeg var på besøk. Anonymkode: fe96f...978 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk. Det var ikke tilfelle. Hun er og var svært urimelig og tålte ikke at jeg satt ned foten for noe hun skulle gjøre mens jeg var på besøk. Anonymkode: fe96f...978 Hva kan det være hun har hatt planer om å gjøre, som du mener du har vetorett mot i hennes hjem? Kanskje det ikke er hun som er urimelig her likevel? Anonymkode: 010ed...4bf 18
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Dra hjem. Anonymkode: d2e07...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Fyllekrangel mens du er på besøk hos henne og foreldrene? Høres utrolig barnslig ut. Du sier du ikke var urimelig, men du har åpenbart sagt noe som har såret veldig. Alle saker har to sider. Jeg ville gitt beskjed og reist hjem. Ikke snik deg ut, det er bare enda barnsligere Anonymkode: fc887...9ea 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva kan det være hun har hatt planer om å gjøre, som du mener du har vetorett mot i hennes hjem? Kanskje det ikke er hun som er urimelig her likevel? Anonymkode: 010ed...4bf Hadde du fått mer info hadde du forstått. Anonymkode: fe96f...978 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du fått mer info hadde du forstått. Anonymkode: fe96f...978 Da anbefaler jeg å gi mindre info til å begynne med, så du ikke fremstår som en urimelig og kontrollerende dust uten grunn. Anonymkode: 010ed...4bf 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Elsker sånne tråder hvor ts skriver så diffust at det er umulig å komme med råd og veiledning. Da ber man om at folk trekker egne slutninger og antagelser pga manglende info. Etterfulgt med at ts rasende hopper på de som trekker disse slutningene, og nei det var ikke slik og sånn og det var ikke a men b som var tilstede og bla bla. SKRIV UTFYLLENDE I FØRSTE POST DA HVIS DU VIL HA SERIØSE OG GODE SVAR! Anonymkode: 9af95...7f4 31
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde du fått mer info hadde du forstått. Anonymkode: fe96f...978 Du spør hva vi ville ha gjort og gir oss detaljer slik vi kan gjøre oss opp en mening. Når disse meninger/forslag tydeligvis ikke passer deg så kommer du med ytterligere informasjon (eller kun hentydning til det er mer informasjon). Hvordan skal vi kunne vite hva vi ville ha gjort i din situasjon når vi tydelligvis ikke har alle opplysninger? Et ting som et sikker -det er at du ikke kan snike deg ut. Vær voksen og si at du reiser. Personlig synes jeg det høres ut som dere trenger avstand fra hverandre- muiigvis permanent Anonymkode: 37e5e...1ee 9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du spør hva vi ville ha gjort og gir oss detaljer slik vi kan gjøre oss opp en mening. Når disse meninger/forslag tydeligvis ikke passer deg så kommer du med ytterligere informasjon (eller kun hentydning til det er mer informasjon). Hvordan skal vi kunne vite hva vi ville ha gjort i din situasjon når vi tydelligvis ikke har alle opplysninger? Et ting som et sikker -det er at du ikke kan snike deg ut. Vær voksen og si at du reiser. Personlig synes jeg det høres ut som dere trenger avstand fra hverandre- muiigvis permanent Anonymkode: 37e5e...1ee Enig. Kommenterer dog kun ut av nysgjerrighet i håp om at vi får mer info, for jeg klarer ikke forestille meg hva i alle dager denne bagatellen kan handle om som får voksne mennesker til å krangle. Anonymkode: 4096f...490 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 Du har nok vært på fest med forstyrrede mennesker. Silent treatment er stikkegrunn! Finn mer snakkesalige folk neste gang du skal feste! Anonymkode: 63e68...6f0 3
Khloe P.T Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 Du sier du er der for å hjelpe henne. Om du f.eks er personlig assistent PÅ JOBB må du bare opptre profesjonelt. Er du der som en hjelpende venn synes jeg du skal si at du drar og reise. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 Khloe P.T skrev (5 timer siden): Du sier du er der for å hjelpe henne. Om du f.eks er personlig assistent PÅ JOBB må du bare opptre profesjonelt. Er du der som en hjelpende venn synes jeg du skal si at du drar og reise. Det var da voldsomt til spekulasjon. TS forteller at de er venner, og har kranglet i fylla. Det høres ikke ut som et profesjonelt forhold akkurat. Anonymkode: 010ed...4bf 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 Oppdatering. Vi har ikke ordnet opp. jeg har bestilt taxi og er gått fra besøket uten et ord. Listet meg ut lydløs. Anonymkode: fe96f...978 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Oppdatering. Vi har ikke ordnet opp. jeg har bestilt taxi og er gått fra besøket uten et ord. Listet meg ut lydløs. Anonymkode: fe96f...978 Så du valgte akkurat den metoden alle anbefalte deg å droppe, ja? Anonymkode: 010ed...4bf 13
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #20 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du valgte akkurat den metoden alle anbefalte deg å droppe, ja? Anonymkode: 010ed...4bf Jeg fulgte hjertet. Alle anbefalte meg ikke det. Anonymkode: fe96f...978 1
Anbefalte innlegg