Gå til innhold

Eksmannen snakker ned om sin kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eksmann har i en tid hatt et forhold med en dame , der det har gått mye opp og ned med. Denne damer er svært sjalu på meg og vårt samarbeid med barna, og ønsker på ingen måte at mannen min skal ha et sunt forhold Til meg. Hun roter det til rett og slett , og eksmann hører på henne fordi han er så forelsket. Eller hva han er … Da det var slutt for noen uker siden , skrev han meldinger til meg so. Beskriver at han har vært blind og innrømmer til meg at denne damen ikke var noe bra for han osv. han beskriver henne som gal , noe han også sier til sin kompis . 
Jeg ønsker på ingen måte denne mannen tilbake inn i mitt liv som kjæreste , men synes jo på en annen side at hun gjør det vanskelig å ha et greit samarbeid med barna slik vi hadde før. Han kom av og til på middag for barnas del, vi gikk en tur i lag pr mnd for barnas del osv. 

Ikke noe som jeg gjør for min egen del, men barna som sagt. De setter stor pris på desse stundene. 

bør jeg gi beskjed til henne hva mannen driver å sier til andre om henne ? 

Anonymkode: 4f71d...83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen vil gjerne at du viser at du liker han bedre enn eksen!
Det er jo derfor dere valgte hverandre, var det ikke? Fordi dere er bedre enn den forrige. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymkode: f5da7...f4b

Skrevet

Nei, det tror jeg bare det blir mer bråk av. Men samtidig tror jeg du skal dreie samtalen over på noe annet når han setter i gang å snakke om kjæresten, det der er hans sak som han må finne ut av selv. Det høres ut som om eksen din er av typen til å rote til forholdene han er i og lage drama, du ønsker ikke å være en del av det.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

bør jeg gi beskjed til henne hva mannen driver å sier til andre om henne ? 

Nei? Og hadde de ikke gjort slutt? 

Men du kan jo ta det opp med ham, at neste gang han får kjæreste så er det greit om det ikke går ut over samarbeidet om barna. Han må lære ikke å tape hodet helt og la henne styre. 

Anonymkode: a19fb...8c3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei? Og hadde de ikke gjort slutt? 

Men du kan jo ta det opp med ham, at neste gang han får kjæreste så er det greit om det ikke går ut over samarbeidet om barna. Han må lære ikke å tape hodet helt og la henne styre. 

Anonymkode: a19fb...8c3

De ble sammen igjen 1 uke etterpå 🙈 nå leker han «mann i fast forhold» med henne . 

Skrevet (endret)

Hun har vel mot deres "sunne forhold" av en grunn. 

Det ser ut som om hun har helt rett mtp meld han sendte til deg ang henne. Og at du faktisk vurderer å informere henne om det. Rart at hun ikke liker "samarbeidet" deres om barna gitt.

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Skrevet

Si at du vil han skal finne noen som ikke er gal, men som er god og snill mot han og barna og ikke er en tullete sjalu kjærring. Om det er det du vil da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

ør jeg gi beskjed til henne hva mannen driver å sier til andre om henne

Da kan du vinke farvel til det "sunne forholdet" med din eks i så fall.

• Liker 1
Skrevet
SoWhat? skrev (43 minutter siden):

Hun har vel mot deres "sunne forhold" av en grunn. 

Det ser ut som om hun har helt rett mtp meld han sendte til deg ang henne. Og at du faktisk vurderer å informere henne om det. Rart at hun ikke liker "samarbeidet" deres om barna gitt.

Ja, hun har jo helt rett i at hans lojalitet ligger der den ligger. Ikke rart hun er sjalu.

Anonymkode: b0ef7...8f3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...bør jeg gi beskjed til henne hva mannen driver å sier til andre om henne ? 

Ikke bland deg. 

Kan være du får i retur hva han har sagt om deg til henne 🤐

Anonymkode: b0ef7...8f3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...