ellapille Skrevet 11. oktober 2002 #1 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg skulle bytte teleselskap for noen måneder siden, men lot være fordi at tele 2 kunne friste meg med 2 øre her og noen øre der i forhold til hva jeg betaler i telenor. Men dette regnet vi på så mange ganger og vi gav blaffen, men dette her er virkelig noe å sjekke altså. I dag ble jeg oppringt av iq tele.no og der fikk jeg nesten halvert startprisen, halvert takspprisen, halvert sverigesamtalene og jeg kunne ringe gratis i helgene i hele norge. Jeg skal i alle fall sjekke dette litt nærmere. Selvfølgelig skal de også tjene penger, men når sånne tilbud kommer , så bør det ses nærmere på. For 8 måneder siden byttet jeg strømleverandør og jeg sparer hundrelapper på hver regning. Folk bør sjekke litt rundt, for det er faktisk noen gode konkurenter rundt om kring. Ikke ta alt for god fisk folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2002 #2 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ja det gjelder å være prisbevisst for da stimulerer man til konkurranse. Jeg har UPC. Fra 15. oktober ringer jeg gratis til alle som har UPC, med et UPC nummer. Det er bare en oppstaringsagvgift på kr: 0.48 øre. Verdt å forhøre seg om. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #3 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ellapille. Er den adr korrekt. Kommer ikke frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ellapille. Er den adr korrekt. Kommer ikke frem. Ja jeg har problemer selv med å komme inn, men jeg ringte opplysningen og her er i alle fall telefonnummeret: IQ tele bransjetelekomunikasjon: 56594360. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå