AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg er ganske ny på jobb, og er blitt med i sosialkomiteen. Vi skal ha seminar til våren, og jeg har fått ansvar for å arrangere noen teambuildingsaktiviteter på dette seminaret. Varighet én time, og vi er totalt rundt 60 personer. Vi må være inne, og har kun to små og et stort møterom til rådighet. Jeg tenkte å dele inn i grupper, og har funnet frem til et par aktiviteter: Hvert lag får utdelt ark, binders og tape, og skal brette papirfly. Laget som har det papirflyet som flyr lengst, vinner. Så leste jeg om en annen aktivitet der man skal bygge en liten katapult av ispinner, og det er om å gjøre å skyte en papirball lengst mulig. Men begge disse aktivitetene høres jo kanskje litt kjedelige ut- og jeg trenger uansett også noe mer til å fylle hele timen. Er det noen som har noen tips til bra aktiviteter? Anonymkode: b4cbe...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Del Skrevet 28. desember 2021 Herregud så teit. Anonymkode: d8cdf...cac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud så teit. Anonymkode: d8cdf...cac Ja, det kan du si, men det er nå avgjort av lederne på jobben min at vi skal ha dette. Altså må jeg nesten bare forholde meg til det. Hadde satt stor pris på tips, hvis noen har noen gode forslag. Jeg har googlet meg i hjel på dette, og finner ikke andre aktiviteter enn de jeg nevnte over, og andre, lignende aktiviteter. Anonymkode: b4cbe...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 28. desember 2021 #4 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) Del inn i lag med rundt 8 personer. Lagene skal gjøre følgende uten å snakke. Gestikulering osv. er lov. - Stille seg på rekke etter alder. - Stille seg på rekke i alfabetisk rekkefølge. - Stille seg på rekke etter hvor mange år i firmaet. Osv. Dette er veldig morsomt, og er veldig enkelt å gjennomføre. Det raskeste laget vinner runden. Endret 28. desember 2021 av Ze.Xhx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Del Skrevet 28. desember 2021 Ze.Xhx skrev (16 minutter siden): Del inn i lag med rundt 8 personer. Lagene skal gjøre følgende uten å snakke. Gestikulering osv. er lov. - Stille seg på rekke etter alder. - Stille seg på rekke i alfabetisk rekkefølge. - Stille seg på rekke etter hvor mange år i firmaet. Osv. Dette er veldig morsomt, og er veldig enkelt å gjennomføre. Det raskeste laget vinner runden. Takk for helt supert tips- det er definitivt noe jeg skal foreslå 😀 Hørtes gøy og ikke kleint ut 👍 ts Anonymkode: b4cbe...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 29. desember 2021 #6 Del Skrevet 29. desember 2021 Marshmallow challenge. I noen grupper kan denne oppgaven være riktig gøy, også for voksne. Det er en del forskning og en egen TED-talk om prosjektet, som kan være verdt å sette seg inn i og fortelle om, eller vise for gruppen, for en helhetlig opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Del Skrevet 30. desember 2021 Kan du ikke bare få inn ei kasse vin, så kan folk kose seg? Ikke alle synes "Nå skal vi ha det moro, dere!"-aktiviteter er spesielt gøy. Anonymkode: 09477...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå