AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Vi får besøk nyttårsaften, og har planer om å servere kalkunfilet til middag. Min kjære ønsker at vi skal ha fløtegratinerte poteter til, jeg er litt usikker på om det passer til. Hva synes dere? Går det Ellers, hva burde man ha til kalkunfilet? Anonymkode: c20f7...39b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Fløtegratinerte eller karamelliserte poteter er godt. Rødkål, rosenkål, epler og svisker stekt i ovn. Og en god sammensatt saus, gjerne med portvin eller madeira i. Anonymkode: 79762...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Jeg hadde dette på julaften. Hadde kokte poteter, rosenkål, pastinakkpuré og fløtesaus. Ble utrolig godt. Anonymkode: 8d2f1...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Det går fint med fløtegratinerte poteter, om det er det han vil servere. Brune kartofler er også godt til, likeså kokte. Saus med appelsin er også godt og waldorfsalat. Stekt savoykål med bacon, om en ikke vil ha rødkål. Bare fantasien som setter stopp. Anonymkode: b2940...058 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Kan absolutt fungere det, kalkunbryst er jo veldig magert. Hasselbackpoteter eller karamelliserte poteter er også godt til. Waldorf og rosenkål med bacon er uunnværlig syns jeg. Anonymkode: 33e53...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå