Gå til innhold

Hvilke truser anbefaler dere til tiden etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne! 

https://www.lindex.com/no/p/7380224-7926-gra-classic-regular-truse

Brukte nettingtrusene på sykehuset de fleste dagene sammen med det bindet som er så stort at det ser ut som ei dørmatte, men så fort jeg kunne gå over til vanlige nattbind har disse vært fantastiske. Bindet flytter seg ikke en millimeter, de er myke og de er så lave at de ikke rører en hardt arbeidende mage som klikker om joggebuksa er for stram 😉😂

Anonymkode: 92387...bff

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 12.32):

Jeg tok da med meg et lager av disse sykehustrusene hjem jeg, brukte de i seks uker🤣

Anonymkode: 9fa3c...b22

Funfact; de trusene er faktisk ikke engangs! De vaskes og brukes om igjen på sykehusene 🙈

Anonymkode: 3cda6...62a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Funfact; de trusene er faktisk ikke engangs! De vaskes og brukes om igjen på sykehusene 🙈

Anonymkode: 3cda6...62a

What, er det sant? Hvilke truser er det? De i netting? For de var jo så små når jeg tok de på og ble så digre etterpå og så ikke akkurat ut som om de kunne brukes igjen 🤣

Anonymkode: ae7e8...f3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 7.33):

Regner med det blir å gå i store sykehusbind første tiden, så hvilke truser bør jeg gå til innkjøp av? Foretrekker myke truser av bomull som ikke gnager eller blir klamme. Foreløpig klarer jeg meg fint med noen fra Cubus som er string, og selv om det er den typen jeg foretrekker så er vel ikke det bindvennlig, akkurat 🙄

Anonymkode: 7ae1f...818

De største bestemor trusene du har. Tro meg det siste du vil føle og ønske og tenke på er string truser I revhølet. Du vil kanskje få Hemoroider en periode. Mange som får. Ty til store bestemor truser tro meg. Du vil bare at underlivrt skalha det så godt som mulig. 

Anonymkode: e4619...d4c

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg bare hatt keisersnitt,  men har stortsett brukt Sloggi. Stramme. Må ha noe som holder både bind og mage på plass. Var helt avgjørende med noe som holder fast når det kjennes som om innvollene skal falle ut.

Anonymkode: 10263...c36

Skrevet

Jeg bare fortsatte å bruke mammatrusene i bomull helt til renselsen var over. Det døgnet på barsel hvor jeg trengte det aller største bindet så brukte jeg tilhørende truse (aner ikke hva annet som ville holdt den på plass).

(Og forresten, jeg syns det er skikkelig dårlig stil å stjele sykehusutstyr. Vi ble oppfordret til å ta med det som var til overs av engangsutstyr (bleier etc) på rommet, da de pga hygiene ellers måtte ha kastet det - men de som tar med kluter og tekstiler som sykehuset vasker og bruker på nytt, de ser jeg ned på...)

Anonymkode: 6aeb5...2e5

• Liker 1
Skrevet

Brukte vanlige trusene mine og nattbind. Første døgnet brukte jeg bindene på sykehuset, men syns det fikk grei plass i de vanlige trusene de også. Bruker L  i truser

Anonymkode: 8bcbc...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...