Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Hadde nå håpa på ei jente.. Synes det er på tide at Dannmark moderniserer arverekkefølgeloven sin!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #10 Skrevet 17. oktober 2005 Hadde nå håpa på ei jente.. Synes det er på tide at Dannmark moderniserer arverekkefølgeloven sin! ←
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #12 Skrevet 18. oktober 2005 Innmari gul unge...? Gulsott eller no kanskje...
Gjest Aloha Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 Hyggelig! Har gutten fått noe navn enda da, et som er bekreftet altså?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #14 Skrevet 19. oktober 2005 Ikke offisielt ennå, nei... Merkelig at det tar så lang tid... Men jeg vet ikke hvordan de gjør det der kontra her, her er det jo bare et ekstraordinært statsråd som skal til, der venter de kanskje til dåpen for alt jeg vet... Hm, ja... Lurer faktisk på jeg, om de ventet til dåpstider med de to sønnene til Joakim og Alexandra... Men at de tar annenhver i Danmark blir jo feil å si, da burde jo evt. Margrethe ha hett Christiane eller Christine, for faren hennes het Frederik den 9. (tror det var den niende), og så kom hun, og hun var ingen Christian, og hennes eldste sønn ble hetende Frederik... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #15 Skrevet 22. oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongeli...ticle478749.ece Ah, jeg hadde rett som vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå