Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært våken hele natten med 38.9 i feber, og er helt dårlig me forkjølelse og kraftfull hodeverk. Men har vært syk 1-2 ganger i måneden, så er redd de skal bli sure hvis jeg ringer inn syk i morgen med egenmelding. ( har vært syk de gangene og, ringer ikke inn for løye) Er det grunn til å bli sykemeldt? 

Anonymkode: a49b3...67a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har vært våken hele natten med 38.9 i feber, og er helt dårlig me forkjølelse og kraftfull hodeverk. Men har vært syk 1-2 ganger i måneden, så er redd de skal bli sure hvis jeg ringer inn syk i morgen med egenmelding. ( har vært syk de gangene og, ringer ikke inn for løye) Er det grunn til å bli sykemeldt? 

Anonymkode: a49b3...67a

Du SKAL være hjemme med 38,9 i feber og nedsatt allmenntilstand. Særlig nå med Korona i omløp er det strengt. Da hjelper det ikke ned negativ hurtigtest heller.

Jeg vet det kan føles som et nederlag å ringe seg inn syk. Følelsen av å ikke bli trodd eller at noen mistenker man er en ‘unnasluntrer vil lett komme. Men den kamelen må du nesten bare svelge nå. Husk at alternativet er at du smitter kollegene dine.

God bedring🌸

• Liker 4
Skrevet

Er du syk så er du syk. Du skal ikke gå på jobb med feber eller andre symptomer på sykdom. 

Men om du er syk såpass ofte hadde jeg tatt meg en tur til legen for en liten sjekk. Jeg hadde også begynt å gjøre ting som er bra for helsen; som å ha et sunt kosthold, trening, bli bedre til å takle stress osv.

God bedring! 

Anonymkode: a7e75...ade

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...