Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber og sliter. Er sliten etter jobb. Orker nesten bare å være sosial i helgene. Mannen må kjøre barnet til barnehagen og jeg hente. Skulle gjerne hatt mer tid sammen. Jobben er ok i seg selv, men ikke noe mer.

Jeg har en venninne som har fått seg en rik mann. De bruker mesteparten av året på å reise (nå med korona er det mest hytta, men ellers drar de over hele verden). De har tid til hobbyer.

Jeg har lyst på det livet... Jeg har vurdert om jeg er utbrent. Og kunne fått uføretrygd. Men jeg er vel mest lei og sliten. Synes verden er et utakknemlig sted.

Anonymkode: bb0af...984

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens dårligste forsøk på trolling.

Anonymkode: d7201...ff5

• Liker 3
Skrevet

Send inn en søknad iløpet av uka. Det tar sikkert litt tid før den blir innvilget, men vil du det hardt nok så får du det.

Anonymkode: 94422...a60

Skrevet

Jeg har vært utbrent, og tro meg man merker om man først blir ordentlig utbrent. Da blir du så sliten at bare å gå ute i 2-5 minutter gjør at du kaldsvetter og blir kvalm. Og 10min scrolling på mobilen blir du også sliten av. På mitt verste så kunne jeg sove 10 timer i strekk og våkne opp andpusten fordi kroppen var så sliten. Jeg hadde jobbet 12-14 timers dager i 2 år med altfor lite søvn. Og jeg trodde jeg tålte det, men etterhvert sa kroppen i fra. 

Men forløpet til utbrenthet er å kjenne på at man noen dager er så sliten at man puster skikkelig tungt og føler seg uvel. så det er viktig å kjenne etter om man feks jobber ekstremt mye og får lite søvn. 

Kroppen tåler at man jobber mye, men da må man også få nok søvn. 

Anonymkode: f27dd...133

Skrevet

Høres helt normalt ut. Ikke mange jeg kjenner orker å være sosial flere ganger i uka og helgene som deg engang 

Man får ikke uføretrygd for å være utbrent forresten og du vil hvertfall ikke ha råd til å reise som din rikevenninne om du skal leve av trygd! 

Anonymkode: 0a201...2df

Skrevet

Har dere noen tips?

Anonymkode: cc544...694

Skrevet

Det er ganske lite informasjon du gir, men basert på det du sier, nei, du vet ikke hva utbrenthet er.

Anonymkode: ffb7e...261

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner det også som TS. Men jeg er sliten hele tiden. Er det sånn det skal være? Og misunnelse på andre hjelper ikke. Selv om jeg ikke har rik venninne har jeg venner i spennende og stimulerende jobber de elsker. 

Anonymkode: cc544...694

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...