AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Dere som trenger lang tid for orgasme, har dere noen gang en kjapp en? Altså at du og sexpartner bare har sex opp etter veggen eller på sofaen eller i dusjen i ti minutter? Eller er det sånn at det hver gang er en halvtime med slikking eller lignende? Er du fornøyd selv om du ikke får orgasme? Anonymkode: 5ebc9...357
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere som trenger lang tid for orgasme, har dere noen gang en kjapp en? Altså at du og sexpartner bare har sex opp etter veggen eller på sofaen eller i dusjen i ti minutter? Eller er det sånn at det hver gang er en halvtime med slikking eller lignende? Er du fornøyd selv om du ikke får orgasme? Anonymkode: 5ebc9...357 Ja Anonymkode: 98f56...8b9 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Det er greit nok, men det gir meg jo ingenting.. kan jo like gjerne tenke på neste ukes handleliste for å si det slik. Men selvsagt er det jo digg å se og kjenne at mannen min nyter. Det er jo det som er det deilige i den situasjonen. Anonymkode: d03da...b0c 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er greit nok, men det gir meg jo ingenting.. kan jo like gjerne tenke på neste ukes handleliste for å si det slik. Men selvsagt er det jo digg å se og kjenne at mannen min nyter. Det er jo det som er det deilige i den situasjonen. Anonymkode: d03da...b0c Oi. Blir du ikke kåt av sexen en gang? Anonymkode: 5ebc9...357
Bamseklemmer Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Som mann er det forresten svært sjelden jeg ikke får orgasme. En orgasme er jo så mye mer enn nytelse, det frigjøres jo en rekke andre ting i kroppen som gir både helsegevinster og lykke. Kvinner kan også få "blueballs" følelse eller føle seg snytt uten orgasme. Jeg har møtt kvinner som synes det er deilig med sex uten orgasme, men det er nok mest for å beroligge meg at hun har det deilig. Å tro at kvinner synes det er deiligere uten orgasme, er nok bare en bløff🙈 9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Det har bare hendt meg én gang som voksen over 20 at jeg hadde sex uten orgasme. Da kom min daværende kjæreste etter under to minutter. Jeg ble faktisk sur. Det var ikke hans skyld, han ble overraska selv av hvor fort det gikk. Men jeg hadde håpet på noe mer. Anonymkode: 780d8...6f3 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Går greit å ikke få orgasme hvis det er en av 100 ganger, men nå kjenner partneren min knappene mine så godt at jeg pleier å komme av en quickie på 5 min også selvom jeg vanligvis trenger langt foreplay. Det er noe som kom etter lang tid som sexpartnere Anonymkode: 69d97...25d 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Oi. Blir du ikke kåt av sexen en gang? Anonymkode: 5ebc9...357 Hva oi? Ut og inn sex uten noe som helst fokus på mitt nytelsesenter nemlig klitoris gir ikke meg noe. Det er ikke uvanlig, det er helst slik en kvinnes kropp fungerer. Jeg blir jo våt nok til å gjennomføre ut og inn sex men blir stående igjen med svartepetter, og følelsen av at jeg ble snytt for det vesentlige. Jeg trenger ikke orgasme hver gang, men igjen det gir meg fint lite. Det har vært ganger hvor mannen bare har fokusert på meg uten at han har fått orgasme, men det har ikke skjedd ofte og han har innrømmet at det var noe som manglet og det er jo det, selvsagt er det det, hvorfor er det da så innmari "oi" effekt at en kvinne synes det samme? Det er jo det som gjerne er det rare ved spm ditt. Anonymkode: d03da...b0c 13
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva oi? Ut og inn sex uten noe som helst fokus på mitt nytelsesenter nemlig klitoris gir ikke meg noe. Det er ikke uvanlig, det er helst slik en kvinnes kropp fungerer. Jeg blir jo våt nok til å gjennomføre ut og inn sex men blir stående igjen med svartepetter, og følelsen av at jeg ble snytt for det vesentlige. Jeg trenger ikke orgasme hver gang, men igjen det gir meg fint lite. Det har vært ganger hvor mannen bare har fokusert på meg uten at han har fått orgasme, men det har ikke skjedd ofte og han har innrømmet at det var noe som manglet og det er jo det, selvsagt er det det, hvorfor er det da så innmari "oi" effekt at en kvinne synes det samme? Det er jo det som gjerne er det rare ved spm ditt. Anonymkode: d03da...b0c Jeg trodde nesten alle ble kåte av å ha sex med sexpartneren sin (med mindre voldtekt selvsagt). Man kan jo bli kåt uten noen som helst fysisk stimuli en gang. Dette var rett og slett nyheter for meg. Jeg mener det ikke som kritikk av din seksualitet. Anonymkode: 780d8...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trodde nesten alle ble kåte av å ha sex med sexpartneren sin (med mindre voldtekt selvsagt). Man kan jo bli kåt uten noen som helst fysisk stimuli en gang. Dette var rett og slett nyheter for meg. Jeg mener det ikke som kritikk av din seksualitet. Anonymkode: 780d8...6f3 Igjen det er greit nok, men sex for meg inneholder andre ting enn ut og inn sex. "Et kjappis" og litt ut og inn er kjedelig ja. Men som jeg skrev, så tenner jeg selvsagt på hans nytelse, og det går fint an å ha en kjapp en i ny og ne men jeg er blitt gammel nok til å ikke fake "at det var helt hinsides deilig, magisk og ahhhh for en nytelse".. Det er inn og ut sex som går an av og til men helt ærlig som andre også har svart at sex uten orgasme er ikke helt optimalt. En venter på en avslutning og en blir sittende igjen med "blueballs".. Det er vel ikke helt *magisk ahhhhh* opplevelse for noen kan jeg tenke meg. Anonymkode: d03da...b0c 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg trodde nesten alle ble kåte av å ha sex med sexpartneren sin (med mindre voldtekt selvsagt). Man kan jo bli kåt uten noen som helst fysisk stimuli en gang. Dette var rett og slett nyheter for meg. Jeg mener det ikke som kritikk av din seksualitet. Anonymkode: 780d8...6f3 Da har du ikke veldig god peiling på hvordan kvinners kropp og kvinnelig seksualitet fungerer Anonymkode: 69d97...25d 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det har bare hendt meg én gang som voksen over 20 at jeg hadde sex uten orgasme. Da kom min daværende kjæreste etter under to minutter. Jeg ble faktisk sur. Det var ikke hans skyld, han ble overraska selv av hvor fort det gikk. Men jeg hadde håpet på noe mer. Anonymkode: 780d8...6f3 Ja samme her, blir også direkte sur om jeg ikke kommer mens han får komme. Føler det er egoistisk, urettferdig og forferdelig nedverdigende å å få to minutter og sitte igjen med "blue balls" og følelsen av at ingen bryr seg om meg og min kropp...! Anonymkode: 69d97...25d 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 Her er det han som trenger tid, og med rollene snudd om skjer det aldri at vi har en kjappis hvor jeg får orgasme, men ikke han. Om dette skulle være ok, skulle det da ikke være like ok når det er kvinnen som får orgasme av kjappis og ikke mannen? Tror det er få menn som hadde synes det var ok, selv om de mener det burde være ok med en kjapp økt hvor kun de selv får orgasme. Nei det er ikke ok med sex som bare er for ene. At kvinner finner seg i det uten eget utbytte av det, og at menn ikke tenker over at det er litt feil, kommer nok av at det henger i at mannens utbytte av sex har mer status enn kvinners utbytte av sex. Min generasjon kvinner har iallefall menn som stort sett er bevisst på at sex skal være bra for kvinnen også, men likeverdig regnes ikke våre behov for ennå heller. Ikke engang av oss kvinner selv. Vi finner oss gjerne i slikt for mannens skyld. Menn gjør det ikke. Tror ikke det en eneste gang har falt min mann inn å tilby meg en kjapp orgasme, uten at han får. Har ikke falt meg inn å be om heller. Vet at han ikke hadde synes det var greit... men kvinner skal visst synes det, og er selv hjernevasket til å akseptere det. Anonymkode: 51168...bfa 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 Jeg hater kjappiser og det vet han. Det er ikke kun ut og inn i 5 min. men likevel blir det som oftest for lite til at jeg kommer 🤐 Men vi har litt kjappiser, forde livet er travelt og det er bedre med en kjappis enn ikke no. Det er uansett veldig deilig 🤩 også uten at jeg kommer. Anonymkode: 9b705...a2c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 Det er digg med en kjappis, selv om jeg ikke alltid rekker å komme. Typisk hvis vi har ti minutter som vi kan bruke på morgenen. Hender jeg har noe glidemiddel lett tilgjengelig og kan fikse meg selv samtidig som han knuller meg, da går det raskere 😁 Anonymkode: 9192b...3cf
Bamseklemmer Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 Ikke rart dere kvinner føler dere snytt og blir pottsur... som oftes er det fordi disse mennene ikke skjønner at de også trenger forspill. De blir ikke tilstrekkelig kåte nok, og får utløsning på stigende opphisselse. Det er ikke deilig selv om de vræler som et dyr, utløsningen varer bare 10 sekunder. Det er min avsløring fra jeg var ung, og hadde null peiling kvinner, biologi og orgasme🤐 En kvinne bør helst være kåt med klærne på før forspillet... da blir begge smilende fornøyd etterpå... 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 Jeg har aldri fått orgasme med partner, og knapt nok på egenhånd. Og de orgasmene jeg har hatt har vært litt "meh" så orgasmen er ikke så viktig for meg. Liker kjappiser og liker lange økter, nyter sexen for det om. Anonymkode: 007e1...8d5 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 Har uhyre sjelden sex på den måten, sex uten orgasme er kjedelig. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke kan eller vil få orgasme er det bedre om jeg bidrar med for eksempel oralsex. Anonymkode: b9d67...fa8 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 Jeg blir nesten alltid kåt av å ha sex, så om vi har en kjappis på morgenen uten at jeg kommer så tenker jeg mye på sex den dagen, og vil bli tilfredsstilt på kvelden. Men han må selvsagt ha fokusert på noe av det jeg synes er deilig på morgenen for at jeg skal bli kåt, da. Anonymkode: 2184c...498
Scoops Skrevet 28. desember 2021 #20 Skrevet 28. desember 2021 Jeg kommer som oftest ganske fort, men det gjør meg ingenting og ha en kjappis uten at jeg kommer, jeg syns sex er digg uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå