AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Jeg opplever at ingen venner tar kontakt for å dele noe fra livet deres, og tenker at da har de andre venner de deler med. Dette gjør at jeg ikke vil bry andre med mitt liv. Det er krevende å møte andre mennesker, gamle venner, fordi jeg føler meg ikke verdig nok. Derfor tar jeg heller ikke kontakt. Har vent meg til å ikke ha noen å snakke med, men det føles ikke bra. Noen flere som har det på noe liknende vis? Anonymkode: 46575...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Ta kontakt. Prøv. Jeg hadde en som ikke delte noe med meg også. Jeg trakk meg unna til slutt. Kjedelig når det bare var jeg som delte. Med de andre venninnene mine bytter vi litt på det. Anonymkode: e696b...dff 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Jeg har noen Jeg føler det sånn med. Syns det er rart og merkelig. Er et par Jeg ofte tar insj med for å møtes også virker de kjempe gira på det og sier at de skal skjekke om det passer den datoen jeg sier også hører jeg aldri noe, så tar jeg kontakt igjen 3 uker senere og prøver igjen også er det samme greia, åååå det må vi få til! ❤❤ jeg har fri, onsdag, fredag og søndag! Også sier jeg fra eks at ja, det passer alle dagene for meg, så du kan velge så sier de ja, skal snakke med *Hanne* hvilken dag hun kan. Gir svar imorgen ! Også hører jeg aldri noe mer og sånn fortsetter det. Jeg klarer ikke helt å skjønne liksom om de prøver å avvise meg eller om de rett og slett glemmer det. For de kan helt brått spontant spørre om jeg vil komme på pizza "NÅ" men jeg kan ikke alltid NÅ og da må jeg jo si nei... jeg har ikke tatt kontakt på noen måneder nå og ikke hørt noe mer etter sist avtale som jeg aldri fikk noe avgjørende svar på. Da får der bare være. Jeg kommer ikke til å gidde å svare dem om de tar kontakt igjen.... som de helt sikkert ikke gjør. Anonymkode: d50cf...30b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Jeg har kuttet ut sånne "venner". Jeg orker ikke enveiskjøring. Om de ikke tar kontakt eller klarer å avtale noe, så betyr egentlig det at de ikke er interessert i å ha et vennskap med deg. Noen unnskylder seg med at de "bare er sånn", men det er bare tull. En god venn som bryr seg om deg klarer å ta kontakt og vil bruke tid med deg. Bruk heller tid på personer som vil være med deg, eller bli kjent med nye folk (det siste kan være vanskelig, men ikke umulig). Anonymkode: 81edf...c76 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg opplever at ingen venner tar kontakt for å dele noe fra livet deres, og tenker at da har de andre venner de deler med. Dette gjør at jeg ikke vil bry andre med mitt liv. Det er krevende å møte andre mennesker, gamle venner, fordi jeg føler meg ikke verdig nok. Derfor tar jeg heller ikke kontakt. Har vent meg til å ikke ha noen å snakke med, men det føles ikke bra. Noen flere som har det på noe liknende vis? Anonymkode: 46575...4c6 Med de vennene som jeg har nå så deler man likt føler jeg. Då føler jeg meg likeverd. Det var ei som manipulerte meg og ikke forstod meg osv. Då kutter jeg ut kontakten. Anonymkode: 3146e...159
Kiwipie Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Personer tar kontakt og prioriterer de menneskene de vil være sammen med. Det er realiteten. Det er veldig lett å glemme av og man håper jo at det er en unnskyldning for manglende initiativ fra deres side, men når man ser at de er opptatt med andre mennesker, så er det ikke tid det går på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå