Gå til innhold

Flere tror jeg er lesbisk eller "i det minste" bifil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette har jeg blitt fortalt ved flere anledninger.. har prøvd å si jeg ikke er det, men at jeg er heterofil.. Jeg kler med litt mer guttete, men er glad i sminke og fikse håret pent uansett? Opptrer også litt mer "kul" i væremåte, og begynner å bli litt lei av disse kommentarene, noen som har hatt det slik?

Anonymkode: 709cb...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har fått høre av venninner at jeg hadde 'kledd å ha dame" og at de ikke ville blitt overrasket om det skjedde :klo: Vet ikke helt hva det bunner i, annet enn musikken jeg liker og at jeg ikke sminker meg.

Endret av Tamsi
Skrevet
Tamsi skrev (6 minutter siden):

Jeg har fått høre av venninner at jeg hadde 'kledd å ha dame" og at de ikke ville blitt overrasket om det skjedde :klo: Vet ikke helt hva det bunner i, annet enn musikken jeg liker og at jeg ikke sminker meg.

jøss, merkelig 🤨

Anonymkode: 709cb...266

Skrevet

Bestekompisen min som er 100% homofil får også høre det hele tiden "du ser ikke sånn ut/det hadde jeg aldri trodd!" Du er altfor maskulin til å være homo". Som regel fra jenter som innbiller seg at de har sjans på han. Folk har skrudde ideer om hva seksualitet betyr. Ignorer.  

Anonymkode: c9eb9...fbb

• Liker 5
Skrevet

Ja veldig irriterende ble også antatt for å være det. 

Jeg ga de en lekse på kjønnsstereotyper og lærte de at det er ganske diskriminerende å tro at bare fordi man kler seg sånn og sånn er man lesbisk eller homo 

Anonymkode: 41084...0d9

Skrevet

Kan godt hende de ønsker at du er det og prøver å fiske litt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 3.04):

Ja veldig irriterende ble også antatt for å være det. 

Jeg ga de en lekse på kjønnsstereotyper og lærte de at det er ganske diskriminerende å tro at bare fordi man kler seg sånn og sånn er man lesbisk eller homo 

Anonymkode: 41084...0d9

Enig. Jeg er feminin og folk tror ikke på at jeg er skeiv. Jeg skjønner det ikke. Det er egentlig ganske rart at sånn i hverdagen er "alle" heterofile. Men hvis noen mener at man "ser lesbisk ut", så er man det. Den jævla stigmatiseringen folk driver med. 

Anonymkode: 1cdca...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...