AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Ja, dette har jeg blitt fortalt ved flere anledninger.. har prøvd å si jeg ikke er det, men at jeg er heterofil.. Jeg kler med litt mer guttete, men er glad i sminke og fikse håret pent uansett? Opptrer også litt mer "kul" i væremåte, og begynner å bli litt lei av disse kommentarene, noen som har hatt det slik? Anonymkode: 709cb...266
Gjest Tamsi Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 (endret) Jeg har fått høre av venninner at jeg hadde 'kledd å ha dame" og at de ikke ville blitt overrasket om det skjedde Vet ikke helt hva det bunner i, annet enn musikken jeg liker og at jeg ikke sminker meg. Endret 27. desember 2021 av Tamsi
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Tamsi skrev (6 minutter siden): Jeg har fått høre av venninner at jeg hadde 'kledd å ha dame" og at de ikke ville blitt overrasket om det skjedde Vet ikke helt hva det bunner i, annet enn musikken jeg liker og at jeg ikke sminker meg. jøss, merkelig 🤨 Anonymkode: 709cb...266
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Bestekompisen min som er 100% homofil får også høre det hele tiden "du ser ikke sånn ut/det hadde jeg aldri trodd!" Du er altfor maskulin til å være homo". Som regel fra jenter som innbiller seg at de har sjans på han. Folk har skrudde ideer om hva seksualitet betyr. Ignorer. Anonymkode: c9eb9...fbb 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Ja veldig irriterende ble også antatt for å være det. Jeg ga de en lekse på kjønnsstereotyper og lærte de at det er ganske diskriminerende å tro at bare fordi man kler seg sånn og sånn er man lesbisk eller homo Anonymkode: 41084...0d9
StovnerJune Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Kan godt hende de ønsker at du er det og prøver å fiske litt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 3.04): Ja veldig irriterende ble også antatt for å være det. Jeg ga de en lekse på kjønnsstereotyper og lærte de at det er ganske diskriminerende å tro at bare fordi man kler seg sånn og sånn er man lesbisk eller homo Anonymkode: 41084...0d9 Enig. Jeg er feminin og folk tror ikke på at jeg er skeiv. Jeg skjønner det ikke. Det er egentlig ganske rart at sånn i hverdagen er "alle" heterofile. Men hvis noen mener at man "ser lesbisk ut", så er man det. Den jævla stigmatiseringen folk driver med. Anonymkode: 1cdca...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå