AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Har en venninne som ofte sender meg bilder av gutter jeg har hatt tidligere relasjoner med. Hun kan for eksempel sende meg bilde av en gutt hun har sett på en dating app som hun vet jeg har hatt en relasjon med bare for å oppdatere at vedkommende er på Tinder. Nylig sendte hun bilde av en gutt som jeg brukte langt tid på å komme over for flere år siden, men som jeg i dag ikke har problemer med. Samboeren hans hadde lagt ut at de ventet barn. Jeg kunne ikke funnet på å gjort dette selv, bortsett fra om det var en jeg viste var i forhold og evt vedkommende var utro. Hvorfor gjør hun dette? Har på en måte ikke behov for å vite det. Anonymkode: aba34...52d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en venninne som ofte sender meg bilder av gutter jeg har hatt tidligere relasjoner med. Hun kan for eksempel sende meg bilde av en gutt hun har sett på en dating app som hun vet jeg har hatt en relasjon med bare for å oppdatere at vedkommende er på Tinder. Nylig sendte hun bilde av en gutt som jeg brukte langt tid på å komme over for flere år siden, men som jeg i dag ikke har problemer med. Samboeren hans hadde lagt ut at de ventet barn. Jeg kunne ikke funnet på å gjort dette selv, bortsett fra om det var en jeg viste var i forhold og evt vedkommende var utro. Hvorfor gjør hun dette? Har på en måte ikke behov for å vite det. Anonymkode: aba34...52d Har du sagt det? Anonymkode: 092a2...975 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Jeg har nevnt at jeg er ferdig med det og ikke har behov for oppdatering på en måte! Men hun gjør det likevel. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du sagt det? Anonymkode: 092a2...975 Anonymkode: aba34...52d 1
Gjest Chroma Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Kanskje hun er nysgjerrig på sine egne ekser og tror alle andre også er det?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Chroma skrev (Akkurat nå): Kanskje hun er nysgjerrig på sine egne ekser og tror alle andre også er det? Det kan jo hende? Kanskje jeg skal være litt mer direkte med å si at jeg ikke har behov for det! Anonymkode: aba34...52d 4
Hannah80 Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Jeg har også en venninne som drev på slik. Ble dumpet hardt og brutalt for mange år siden, og sleit med skikkelig kjærlighetssorg. Og så drev venninnen min med stadige oppdateringer om eksen min. Sa bare ifra. At hvis jeg var interessert i å vite noe, så kunne jeg stalke eksen min selv på nettet. 3
Gjest Chroma Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det kan jo hende? Kanskje jeg skal være litt mer direkte med å si at jeg ikke har behov for det! Anonymkode: aba34...52d Prøv det! Vær tydelig, så må hun da gi seg.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Er hun kanskje generelt opptatt av hva andre driver med, av typen som gjerne kommenterer hva som har skjedd i andres liv osv (populært referert til som "sladrekjerring"...) eller er det kun med ekser det gjelder? Hvis sistnevnte tenker jeg at hun selv er veldig nysgjerrig på egne ekser og dermed antar at andre også tenker slik, som foreslått over. Hvis hun derimot er slik av natur at hun gjerne liker å snakke om andre, så viser det at hun kanskje ikke har så mye dybde enda og sitter litt fast i det tankemønsteret. Mange, mange mennesker er der, og jeg var der selv da jeg var yngre, men det hjelper å bli oppmerksom på det, så da kan du jo hjelpe henne litt på vei ved å si at du ikke har noe behov for å snakke om andres liv, særlig ikke ekser! Anonymkode: 5a163...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 Hannah80 skrev (37 minutter siden): Jeg har også en venninne som drev på slik. Ble dumpet hardt og brutalt for mange år siden, og sleit med skikkelig kjærlighetssorg. Og så drev venninnen min med stadige oppdateringer om eksen min. Sa bare ifra. At hvis jeg var interessert i å vite noe, så kunne jeg stalke eksen min selv på nettet. Samme her. Jeg sa til slutt ifra om at jeg ikke ønsket å vite alt om han lengre. Etter det forsvant disse to venninnene gradvis bort. Anonymkode: 3f937...0eb
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en venninne som ofte sender meg bilder av gutter jeg har hatt tidligere relasjoner med. Hun kan for eksempel sende meg bilde av en gutt hun har sett på en dating app som hun vet jeg har hatt en relasjon med bare for å oppdatere at vedkommende er på Tinder. Nylig sendte hun bilde av en gutt som jeg brukte langt tid på å komme over for flere år siden, men som jeg i dag ikke har problemer med. Samboeren hans hadde lagt ut at de ventet barn. Jeg kunne ikke funnet på å gjort dette selv, bortsett fra om det var en jeg viste var i forhold og evt vedkommende var utro. Hvorfor gjør hun dette? Har på en måte ikke behov for å vite det. Anonymkode: aba34...52d Hvorfor spør du henne ikke om hvorfor hun viser deg bildene?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 Hvorfor f*** spiller det noen rolle hvorfor hun gjør det?! Ai. Istedenfor å kaste bort tiden på å gjette hvorfor bør du forholde deg til at det plager deg og legge en plan for hvordan du skal få henne til å slutte. Du har sagt ifra uten at det har effekt. Har du vurdert å begynne å svare henne med bilder hun ikke er interessert i å se? Eller «ikke har behov for å se» slik du omtaler det. Tenker du kan dra på litt og sende bilder som brenner seg fast på netthinnen hennes. Anonymkode: 9f0ef...eff 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Hun hadde likt å vite sånn om sine ekser selv og tenker at det er bra hun informerer deg. Det er velment, bare å si til henne at du ikke vil høre noe om de så slutter hun Anonymkode: 061cd...3e2 1
NiceOrNothing Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det kan jo hende? Kanskje jeg skal være litt mer direkte med å si at jeg ikke har behov for det! Anonymkode: aba34...52d Kjenner også en sånn . Hun har et ekstremt behov for å oppdatere meg om folk fra fortiden sitt gjøren å laden . Jeg tenker det er todelt . Enten er hun en sånn nysgjerrig person selv , som syns sånt er interessant . Så hun oppdaterer meg på ting hun selv interesserer seg for . Enten er d for at noen tror de «bonder» med folk , ved å dele sladder . Begge grunnene er like teit , Mn ikke ondsinnet . Ville bare svart at : jeg interesserer meg ikke for hva eksene mine gjør lenger , smilefjes . Så kanskje hun tar hintet å slutter . 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 Kjenner også ei som er sånn to delt NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Kjenner også en sånn . Hun har et ekstremt behov for å oppdatere meg om folk fra fortiden sitt gjøren å laden . Jeg tenker det er todelt . Enten er hun en sånn nysgjerrig person selv , som syns sånt er interessant . Så hun oppdaterer meg på ting hun selv interesserer seg for . Enten er d for at noen tror de «bonder» med folk , ved å dele sladder . Begge grunnene er like teit , Mn ikke ondsinnet . Ville bare svart at : jeg interesserer meg ikke for hva eksene mine gjør lenger , smilefjes . Så kanskje hun tar hintet å slutter . Det er ikke alle som tar hintet. Det var ei som ikke tok hintet da jeg ga beskjed om at jeg ikke gadd å bli utnyttet med kun overnatting og ikke besøk. Dette har jeg gitt beskjed om to ganger og den siste gangen så blei hu drit sur og blokkerte meg og ignorerer meg + kom med spydigheter. Anonymkode: 3b62e...07f
NiceOrNothing Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjenner også ei som er sånn to delt Det er ikke alle som tar hintet. Det var ei som ikke tok hintet da jeg ga beskjed om at jeg ikke gadd å bli utnyttet med kun overnatting og ikke besøk. Dette har jeg gitt beskjed om to ganger og den siste gangen så blei hu drit sur og blokkerte meg og ignorerer meg + kom med spydigheter. Anonymkode: 3b62e...07f Ja, d e mange rare folk rett og slett . Som ikke tåler å bli korrigert . Folk som blir dritsure/ blokkerer er det uansett positivt å bli kvitt . Da de ikke bringer hverken solskinn eller glede inn i livet ditt ❤️
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 Det er sånn mange av dere jenter er. Skal liksom hjelpe og passe på hverandre, mens dere i realiteten oppfører dere som sladrekjerringer. Anonymkode: 6f0d7...19c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 Jeg hadde også ei slik venninne. Utrolig plagsomt! Sletter selv alt av ekser for å komme over dem. Vil overhodet ikke følge med på livet deres videre. Hun drev og sendte alt mulig til meg. Ene gangen var jeg på ferie, også ploppa det inn "M skal ha barn med S!". Kan godt si det ødela ferien, der jeg satt ufrivillig singel og barnløs. Tror ikke hun mente det vondt, men tenk litt da!? Angrer på jeg ikke sa fra den gang. Anonymkode: 4b74c...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå