AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Har en kjæreste som jeg har vært sammen med i to år. Vi har det veldig fint sammen, han møter jevnlig mine barn. Han har også møtt den ene broren min, en onkel og en tante, samt bestevenninna mi og samboeren hennes- flere ganger. Begge mine foreldre er døde, og har dårlig forhold til søsteren min, så derfor han ikke har møtt mange i min familie ennå. Begge hans foreldre er også døde, men han har to søsken som bor 40 min unna meg, og 50 min unna han. Likevel, har ennå ikke fått møte dem. Han skylder på korona og at de er redd for smitte… Han har et voksent barn som studerer i en annen del av landet, og hen og moren var på besøk hos begge søstrene både i fjor sommer og denne sommeren…. Var visst ingen som var bekymret for korona da tydeligvis… Han datet barnemoren i noen få mnd, og hun ble gravid, de gjorde det slutt før barnet ble født. Men denne eksen er altså likevel på besøk hos hans søsken hvert år, og har ellers kontakt på tlf og Facebook. Jeg synes dette er sårt, at en eks fremdeles er på besøk hos familien hans, mens jeg hverken har møtt søskenene eller barnet hans. Føler at han kanskje skammer seg over meg, at jeg er en stygg hemmelighet eller noe. Denne jula hadde jeg forhåpninger om at kanskje nå skulle jeg få møte noen fra familien hans. Men selvsagt så skylder han nå på omikron-varianten og at det ikke er så lurt å besøke dem mens denne varianten sprer seg… igjen, eksen besøkte dem både i fjor og i sommer, da var ikke korona noen hindring tydeligvis. Har også noen dager denne uka hvor mine barn er hos barnefar, og jeg hadde tenkt at kanskje han og jeg kunne besøkt søskenene hans da, og niese og nevø, til og med møte barnet hans. Men som sagt ingen tegn til det. Føler bare at dette ikke er normalt, og samtidig at jeg ikke orker å spørre mer om når jeg får møte noen i familien hans. Hva skal man gjøre i en sånn situasjon? Det er vel ikke helt normalt? Anonymkode: cb03a...bdc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Er litt likt her. Lite besøk av familie selv etter 2+ år. Iblant tenker jeg, hvorfor gidder jeg? Samtidig virker han seriøs på andre ting. Korona er nok en del av bildet med hvorfor jeg ikkr får møte dem. Men ikke hele bildet. For dere er det nok enda mer komplisert pga barn. Anonymkode: 3fc97...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er litt likt her. Lite besøk av familie selv etter 2+ år. Iblant tenker jeg, hvorfor gidder jeg? Samtidig virker han seriøs på andre ting. Korona er nok en del av bildet med hvorfor jeg ikkr får møte dem. Men ikke hele bildet. For dere er det nok enda mer komplisert pga barn. Anonymkode: 3fc97...f7d Lite besøk og ingen besøk er en stor forskjell. Mener du at du heller ikke har møtt et eneste familiemedlem, eller noen få? Anonymkode: cb03a...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Er du sikker på at det er helt slutt med han og barnemor? Høres kanskje ut som han spiller dobbelt her og du er i elskerinnefella Anonymkode: 82bab...7ef 12
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du sikker på at det er helt slutt med han og barnemor? Høres kanskje ut som han spiller dobbelt her og du er i elskerinnefella Anonymkode: 82bab...7ef Nei, er helt sikker på at det ikke er noe sånt. Anonymkode: cb03a...bdc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Normalt eller ikke, dette er ikke et godt tegn. Han burde glede seg til å vise de frem til familien, og det burde ha skjedd for lenge siden. Og du skriver at eksen hans har kontakt med hans familie?! Kjære deg, her er det noe som holdes skjult. Muligens deg. Anonymkode: e5918...f88 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Normalt eller ikke, dette er ikke et godt tegn. Han burde glede seg til å vise deg frem til familien, og det burde ha skjedd for lenge siden. Og du skriver at eksen hans har kontakt med hans familie?! Kjære deg, her er det noe som holdes skjult. Muligens deg. Anonymkode: e5918...f88
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Eller han kan ha det som meg, en fucked up familie med kontrollerende mor,en nikkedukke av en far og to bortskjemte søsken. Jeg trives ikke med de. Anonymkode: 60fea...20f 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Han renner jo ikke akkurat ned dørene hos familien selv. Høres ikke ut som at de har noe annet enn pliktbesøk/at barnet skal ha en ide om hva familien er. Og det er i en helt annen liga viktig enn at en kjæreste skal vises fram. Du høres helt vilt sutrete ut. Hvem bryr seg om han viser deg fram til noen søsken han ikke har noe jevnlig omgang med? Anonymkode: 17138...fff 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han renner jo ikke akkurat ned dørene hos familien selv. Høres ikke ut som at de har noe annet enn pliktbesøk/at barnet skal ha en ide om hva familien er. Og det er i en helt annen liga viktig enn at en kjæreste skal vises fram. Du høres helt vilt sutrete ut. Hvem bryr seg om han viser deg fram til noen søsken han ikke har noe jevnlig omgang med? Anonymkode: 17138...fff Feil: Han møter søskenene jevnlig, ca minst en gang per måned. Vilt sutrete? Det har gått to år! Anonymkode: cb03a...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Feil: Han møter søskenene jevnlig, ca minst en gang per måned. Vilt sutrete? Det har gått to år! Anonymkode: cb03a...bdc Kanskje det er temperamentet ditt som han skammer seg over? Anonymkode: 3bf97...455 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Dette er suspekt. Anonymkode: 91779...11a 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje det er temperamentet ditt som han skammer seg over? Anonymkode: 3bf97...455 Hva i alle dager? Du vet ingenting om mitt temperament. Hvorfor være kjæreste med noen man skammer seg over da? Synes du det er greit å ikke presentere en kjæreste for en eneste venn eller familiemedlem på to år? Virker slik, så da får vi håpe det er sånn i ditt liv. Anonymkode: cb03a...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 Her kokte det ts! Anonymkode: d851e...e8b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her kokte det ts! Anonymkode: d851e...e8b Vel, nei….Men dumt med usaklige kommentarer. Anonymkode: cb03a...bdc
Nymerïa Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 Er du sikker på at du har fått hele historia? Jeg synes det er rart at søsknene har holdt kontakten i 20(?) år med moren til hans barn hvis dette forholdet bare varte noen måneder. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg til det er at han meldte seg fullstendig ut og søsknene måtte gjøre det sånn for å i det hele tatt møte barnet. Det viktigste for meg hadde vært å møte barnet. Hvis det hadde betydd å også møte en dame han hadde et kort forhold til for årevis siden så hadde jeg akseptert det. Sannsynligvis er hun helt grei i og med at søsknene holder kontakten. Hvis dette hadde vært uaktuelt for han så hadde jeg faktisk konkludert med at han ikke anså forholdet som seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 Viruset var en kjærkommen gave for de som trengte en unnskyldning for ikke å sees. Det fungerte i noen mnd mens det sto på som verst, men nå som det har gått 2 år må man jo på ett eller annet vis kunne møtes og ses. De som fremdeles går rundt å sier at man ikke engang kan møtes og si hei på avstand pga virus er folk som bare trenger en unnskyldning. Han er flau over deg og vil ikke at du skal møte flokken hans. Slå opp og finn deg noe bedre. Anonymkode: 90f65...725 1
Bettyspaghetti Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 Har du møtt andre relasjoner av han da? Venner, kollegaer e.l? Går dere ut offentlig, eller er dere bare hjemme? Jeg synes dette høres veldig merkelig ut, og forstår jeg deg riktig at du ikke har fått møte barnet hans? Har du snakket ordentlig med han der du forteller hvordan dette får deg til å føle deg? 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 Anbefaler deg å lese denne tråden: Anonymkode: f1027...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #20 Skrevet 28. desember 2021 Bettyspaghetti skrev (2 minutter siden): Har du møtt andre relasjoner av han da? Venner, kollegaer e.l? Går dere ut offentlig, eller er dere bare hjemme? Jeg synes dette høres veldig merkelig ut, og forstår jeg deg riktig at du ikke har fått møte barnet hans? Har du snakket ordentlig med han der du forteller hvordan dette får deg til å føle deg? Nei, har ikke møtt en eneste person fra livet hans, hverken venner eller familie. Heller ikke barnet hans. Eneste jeg har møtt er en nabo… Vi er ute iblant som vanlig vil jeg si, ja, men han har ikke familie i byen han bor i. Har tatt opp temaet flere ganger, og sagt at jeg er trist pga det, at jeg føler han gjemmer meg unna og skammer seg over meg. At det er sårende at eksen får møte familien, mens han skylder på korona for at jeg ikke skal møte dem. Han sier jeg tar feil, at jeg får møte dem når pandemien er over. Synes det er en latterlig forklaring. Anonymkode: cb03a...bdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå