Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har alltid vært konstant rød i ansiktet.. Og jeg har hver eneste dag spist gulost. Jeg kuttet ut dette i en periode, og fikk en frisk fin farge i ansikt. Jeg har nå spist pizza i to dager.. Det er jo kjempevanskelig å holde seg unna ost. Nå har den enorme rødfargen kommet tilbake! Kan det rett og slett være osten???
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Er dette en slags allergi da?? Jeg har det kun i ansiktet og IKKE på resten av kroppen! Er ikke det litt rart??
Gjest Bellatrix Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 Høres ut som en allergi eller en intoleranse. Snakk med legen din om det.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Tusen takk for raskt svar! Har du opplevd dette? I såfall er det andre matvarer du ikke tåler??
Gjest Bellatrix Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Har ikke opplevd akkurat det, men når du merker en forskjell så høres det i hvert fall logisk ut.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er allergisk for en type matvarer og blir da rød på hele kroppen. Det begynner med lett prikking i hårrøttene, så blir det rødt nedover ansiktet og sprer seg videre nedover kroppen. Jeg har også en lett prikkende følelse der det er rødt. Det er litt rart at du bare blir rød i ansiktet, men det kan hende at du ikke er så veldig allergisk.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. oktober 2005 #8 Skrevet 15. oktober 2005 kan absolutt være ost ja. jeg blir sånn rundt munnen når jeg eter muggost eller makrell i tomat. og rød i hele ansiktet (og gjerne halsen) når jeg bruker visse kerastase shampoer.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #9 Skrevet 16. oktober 2005 Høres ut som allergi ja, til legen med deg
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #10 Skrevet 16. oktober 2005 Tusen takk for svar! Ja jeg bør nok ta meg en tur til legen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå