AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Har jobbet inn hele romjula. Nå vil sjefen jeg får sykemelding fordi de får penger igjen fordi jeg har corona. Er dette riktig? Skal ikke jeg da få disse dagene igjen? Anonymkode: f5d3f...46c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Hvis du får sykemelding da tar du jo ikke ut avspaseringen og kan jo da bruke den på et senere tidspunkt? Anonymkode: 47640...578 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du får sykemelding da tar du jo ikke ut avspaseringen og kan jo da bruke den på et senere tidspunkt? Anonymkode: 47640...578 Men hele bedriften har jobbet inn, slik at vi kunne stenge i romjula. Likevel er jeg jo syk på avspaserings dager. De ble bestemt før jeg fikk corona. Anonymkode: f5d3f...46c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Hvis man blir syk på dager der man har avtalt avspasering får man dessverre ikke de fleksitimene igjen, med mindre arbeidsgiver er fleksibel. Nå har jo ts sterke kort på hånda, da. Si at du skal skaffe sykmelding dersom du får avspasere en annen gang. Hvis ikke er det ingen grunn til å skaffe sykmelding, du har jo uansett fri. Anonymkode: b5f7c...906 3
Whistler Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har jobbet inn hele romjula. Nå vil sjefen jeg får sykemelding fordi de får penger igjen fordi jeg har corona. Er dette riktig? Skal ikke jeg da få disse dagene igjen? Anonymkode: f5d3f...46c AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hele bedriften har jobbet inn, slik at vi kunne stenge i romjula. Likevel er jeg jo syk på avspaserings dager. De ble bestemt før jeg fikk corona. Anonymkode: f5d3f...46c Det ser ut som om sjefen din er ute etter å (urettmessig) få tilgang til en del av felleskapets midler gjennom din sykdom. Du har ikke krav på nye fridager om du blir sykemeldt, men bedriften kan ha krav på midler fordi de må holde "karantenesengt". 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Whistler skrev (5 timer siden): Det ser ut som om sjefen din er ute etter å (urettmessig) få tilgang til en del av felleskapets midler gjennom din sykdom. Du har ikke krav på nye fridager om du blir sykemeldt, men bedriften kan ha krav på midler fordi de må holde "karantenesengt". Ja de er noen sniker. Anonymkode: f5d3f...46c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Nå er jeg sykemeldt en uke ekstra, og har ikke fått svar fra sjefen engang. Nå er de sinte på meg tydeligvis fordi jeg har fått Corona og er utslitt av det. Anonymkode: f5d3f...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå