Gå til innhold

Dere som har fått positiv hurtigtest(korona)

tonyv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tonyv skrev (6 minutter siden):

Kom streken med en gang? Eller måtte dere vente ut tiden, altså 15 minutter?

Kom mer og mer . Ble kraftigere mot slutten . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På min datters test tok det 5 min før den begynte å komme svakt. Etter 10 min var den langt sterkere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (12 timer siden):

Kom streken med en gang? Eller måtte dere vente ut tiden, altså 15 minutter?

Kom med en gang. Men på en test tatt dagen før kunne jeg se en veldig veldig svak strek som jeg da tolket som negativ. Da hadde det gått over en halvtime. Så dersom man er usikker på om det ER en strek der er det kanskje lurt å ta en ny dagen etter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnesjenta skrev (18 minutter siden):

Kom med en gang. Men på en test tatt dagen før kunne jeg se en veldig veldig svak strek som jeg da tolket som negativ. Da hadde det gått over en halvtime. Så dersom man er usikker på om det ER en strek der er det kanskje lurt å ta en ny dagen etter.

En svak strek er fortsatt en positiv test. Man skal derimot ikke lese av testen etter 15-20 minutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (2 timer siden):

En svak strek er fortsatt en positiv test. Man skal derimot ikke lese av testen etter 15-20 minutt. 

Ja jeg er klar over dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna, blodrød på sekundet væsken traff på området T. 
Meg selv, svak strek som dukket opp etter ca 5 minutter. Mange mente den var negativ siden den var så svak. Ble rosa etter 10 minutter men fortsatt svak. Legevenn bekreftet at strek er strek. Dagen etter mistet jeg smak og lukt og havnet til sengs i 48 timer med de tetteste bihulene jeg noen gang har hatt og tidenes verste hodepine. PCR var selvsagt positiv. 

Endret av Crimejunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøyer skrev (1 time siden):

Skummelt at mange tolker svak strek som negativ😥😳

Ja mange mente det var skyggestrek, dog rødfargen kom dårlig frem på bilder. Jeg forsto egentlig raskt at den var positiv siden covid allerede hadde godt tak på husstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hottentått

Her i huset har alle hatt corona. På to av oss kom streken med en gang. På et av barna var det først en svaaaaaak strek etter at tiden var gått ut. Dagen etter kom den såvidt innafor tiden men var svak. Dagen etter der igjen kom den med en gang omtrent. Sterk og tydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...