ProudFeminist Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Jeg leser at noen skriver en gang utro alltid utro. Jeg ble sammen med mannen min mens han fortsatt var gift. Nå jobber han mye og jeg kjenner på en angst for at han skal være utro. Jeg har selv vært utro tidligere i livet og tenker derfor fort det verste. Mannen min jobber mye og sover ofte på hotell mens jeg er sammen med bonusbarnet mitt. Hvordan kan man vite om mannen er utro? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Har du stebarnet, mens biofar er på hotell? Jeg hadde sendt barnet til biomor. Han lever på en dans med roser. Får i pose og sekk. Har du magefølelse på utroskap, så stemmer det ofte. Lever barnet fra deg i det minste. Anonymkode: 4282d...322 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 1. Telefonen hans. Har han hemmelig kode? Har han varslinger av? Går med den i bukselomma konstant? 2. Endret atferd. Mer tankefull enn før, mer irritabel mot deg. 3. Plutselig mer opptatt av utseende enn før; starter å slanke seg, fikser tenner (estetisk), nye underbukser etc. 4. Endret seksuell atferd, men dette er ikke alltid heller tilfellet.... mange som er utro har like mye sex hjemme som før... så ingen regel dette. Anonymkode: ba0fc...f77 1
ProudFeminist Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du stebarnet, mens biofar er på hotell? Jeg hadde sendt barnet til biomor. Han lever på en dans med roser. Får i pose og sekk. Har du magefølelse på utroskap, så stemmer det ofte. Lever barnet fra deg i det minste. Anonymkode: 4282d...322 Hennes biologiske mor har MS og er sengeliggende. Mannen min liker ikke at datteren besøker henne fordi datteren blir bekymret for moren sin.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Men du har jo sex med din personlige trener som mannen din betaler for ts. Du lager masse tråder på nett hvor du utleverer moren og stedatteren. Du mener du har høyere utdanning enn alle andre her på KG fordi du har en MA i ped. Må du slutte. DU driter deg ut. Anonymkode: f036a...929 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Har du stebarnet, mens biofar er på hotell? Jeg hadde sendt barnet til biomor. Han lever på en dans med roser. Får i pose og sekk. Har du magefølelse på utroskap, så stemmer det ofte. Lever barnet fra deg i det minste. Anonymkode: 4282d...322 Magefølelse så stemmer det? For noe svada. Det har vel mer å gjøre med hennes egen usikkerhet. Anonymkode: af2cc...186 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Magefølelsen har alltid rett. Vi kvinner har en overnaturlig intuisjon som bare vi kjenner og den er der for å veilede oss i livet Anonymkode: b1918...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Kan du egentlig si noe på det når du ligger ned PT? Anonymkode: d4114...309 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Er ikke det bare karma da, som kommer for å bite deg i ræva?🤷♀️ Anonymkode: d8c97...3ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 Tror Trådstarter her burde finne en annen hobby. Kanskje se en film. Anonymkode: ff06b...419
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 Høres greit du det? Du har sex med PT. Eller utroskap kun en vei? Anonymkode: f77b7...1a2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Magefølelsen har alltid rett. Vi kvinner har en overnaturlig intuisjon som bare vi kjenner og den er der for å veilede oss i livet Anonymkode: b1918...fb2 Enig i at magefølelsen alltid har rett, men noen ganger så er det frykt og ikke magefølelse. Skille frykten fra den reelle magefølelsen er noen ganger vanskelig. I dette tilfellet så tror jeg TS er redd fordi hun har vært utro selv tidligere og ble sammen med mannen mens han var sammen med en annen dame. Har han gjort det før så kan han fint gjøre det igjen. Jeg tror ikke at alle som har vært utro tidligere vil alltid være utro igjen, men i dette tilfellet så har jeg en magefølelse på at denne mannen ikke er helt til å stole på. Anonymkode: 7f2b5...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå