Gjest gjest Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Har matet småfuglene i alle år. 100 vis i perioder. De kommer hver mogen og er ikke redde for oss eller kattene. Er glad i disse fuglene. Men hva nå? Nå er de kommet og venter på solsikkefrø? Tør nesten ikke da jeg hører at fugleinfluensaviruset kan smitte på mennesker? Fotvilt og redd.................... Hvilke tanker har dere om det?
Gjest Violetta Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Fugleinfluensaviruset er ikke i Norge, enda i hvert fall. Tror du trygt kan mate fuglene som før.
skrue Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Du må være klar over at de som er smittet av fugler (fjærkre) stort sett er bønder som har hatt nærkontakt med store mengder fugler. De slakter fuglene og kommer i nærkontakt med etterlatenskaper osv. Utvis vanlig renslighet og du kommer langt.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Blir i tvil no ja, etter alt i media.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 nabokona her mater alt og alle. tror jeg blir gal. det gjelder ikke fugleinfluensa men det gjelder dueskitt, kråke og måke skriking, kattejamring, hundegnål (jada jeg er glad i dyr og har selv dyr men dette er ikke snakk om normalt dyrehold).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå