Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag og hørte hjertet til det lille nurket slå for første gang, det var bare helt fantastisk :D Nå vet jeg liksom helt sikkert at det er noe der nede!!! Var også litt lettet over at det kun hørtes ut som en "beboer"! Jeg og mannen min har nemmelig begge masse tvillinger i familien! Vel, ville bare dele dette med dere :)

Mange hilsner Tvinny :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det med at du bare hørte en hjertelyd er ikke noe tegn på at det kun er et foster i magen din. Jordmor/lege leter bare til de finner en lyd, så det kan faktisk være flere der :wink:

Skrevet

Åååå, jeg gleder meg sånn til det er min tur å høre babyen. Bare halvannen uke til.

Kan man forresten be dem lete etter en lyd til, eller kan man da ikke vite om det er den samme en gang til?

Vi har nemlig både tvillinger og trillinger i familien :o og så er det så lenge til UL.

Skrevet

Du kan jo bestille ultralyd privat en gang før uke 18-20 (den faste ultralyden)! Dette koster jo penger da men, personlig så tror jeg det er vært pengene. Jeg skal til legen i morgen og da skal jeg bestille en privat ultralyd om halvannen uke ca. :) Lykke til hos jordmor, håper hun finner hjertelyden til barnet ditt, det er temmelig utrolig!

Mange hilsner Tvinny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...