AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Vi var sammen i 26 år. Etter at jeg flyttet har jeg ikke hørt noe fra dem, verken til bursdag eller jul eller noe annet. Er ikke det litt merkelig? Anonymkode: e885f...baa 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Har familien din kontakt med eksen din? Anonymkode: 4ed2a...4c2 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har familien din kontakt med eksen din? Anonymkode: 4ed2a...4c2 Vet ikke, faktisk. Men de vet at jeg dro pga vold, så jeg håper ikke det. Anonymkode: e885f...baa
Flamme Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Ikke normalt å ha kontakt med eksens familie med mindre man har barn sammen. Hvis det er viktig for deg bør du ta kontakt selv. 13
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Flamme skrev (Akkurat nå): Ikke normalt å ha kontakt med eksens familie med mindre man har barn sammen. Hvis det er viktig for deg bør du ta kontakt selv. Vi har flere barn sammen. Anonymkode: e885f...baa 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Hadde null kontakt med eksens foreldre etter skilsmisse. Men min eks har god kontakt med min mor. Min mann har null kontakt med sine, samme med eksen. Har en venn som er hos eksens foreldre stadig vekk. Så det er nok litt forskjellig. Kanskje de synes det er merkelig at du ikke har gitt lyd i fra deg, hvorfor er det eksens foreldre som skal ta kontakt? Når det er vold i bildet, føles det kanskje vanskelig uansett? Anonymkode: 4e51a...3b2 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje de synes det er merkelig at du ikke har gitt lyd i fra deg, hvorfor er det eksens foreldre som skal ta kontakt? Når det er vold i bildet, føles det kanskje vanskelig uansett? Jeg tror jeg ønsker at de kontakter meg først som en slags anerkjennelse av at jeg betydde noe. Og når de ikke gjør det tolker jeg det som at de tar hans parti og godtar det han sier om meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å kontakte dem, med mindre det blir naturlig etter jeg har anmeldt ham. Anonymkode: e885f...baa 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Hele eksen sin familie blokkerte meg på alle sosiale medier etter bruddet 🤷🏼♀️ Så nei, har ingen kontakt uten om en onkel som forstår at et brudd har mer enn en side. Eksen har forsøkt å manipulere alle felles kjente til å fjerne meg som venn over alt "hvis du fortsatt er venn med henne så vil ikke jeg være vennen din lengre".. og løgn om at jeg var utro da, hvilket ikke stemmer fordi jeg møtte og ble sammen med samboer lenge etter at eksen flytta ut. At eksen ikke lot meg være i fred eller gadd å innfinne seg med at det var slutt anser jeg ikke som mitt problem. Anonymkode: 49ac4...31a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi var sammen i 26 år. Etter at jeg flyttet har jeg ikke hørt noe fra dem, verken til bursdag eller jul eller noe annet. Er ikke det litt merkelig? Anonymkode: e885f...baa Hvorfor skal du høre fra dem? De er jo ikke familien don lenger. Om eksen din har fått ny partner, er det enda mer forståelig at de ikke har kontakt med deg lenger. Anonymkode: bc74d...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 Ikke bruk energi på det. Anonymkode: 3153b...8a0 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 Hvis du dro pga hans vold, er jo heie bruddet veldig betent. Anonymkode: 5676d...d35 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 21.58): Vi var sammen i 26 år. Etter at jeg flyttet har jeg ikke hørt noe fra dem, verken til bursdag eller jul eller noe annet. Er ikke det litt merkelig? Anonymkode: e885f...baa Nei, det er ikke merkelig i det hele tatt faktisk. De er ikke din familie lenger! Hvor gamle er barna? Uansett så er det far sin oppgave å la han treffe familien. Har far ny partner? Da er i såfall hans familie hennes familie nå. Skjønner ikke greia med folk som tror at de kan skille seg fra partner, men beholde familien til eks partner. Anonymkode: bdad1...622 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 22.03): Vet ikke, faktisk. Men de vet at jeg dro pga vold, så jeg håper ikke det. Anonymkode: e885f...baa Unnskyld at jeg sier det, men selv om du ble utsatt for vold av din eks, bør vel familien kunne ha kontakt med ham? Du ser jo selv mor, hadde du kuttet kontakten med ditt barn om det var voldelig? Det er uansett rart at familien har null kontakt med deg om dere var sammen i 26 år, men kanskje de ikke vet hva de skal si? De kan være redde for at kanskje du ikke vil ha kontakt. Anonymkode: 3179b...687 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 Jeg forstår deg, har også brudd etter 26 år… de har vært familien min over halve livet… savner dem egentlig mer enn exen…. Er vist normalt… jeg gratulerer i hvert fall med dagen og sier god jul og sånn på sosiale medier, men ingenting tilbake…. Man føler seg litt liten, at man har betydd mindre for dem enn de for deg liksom… Anonymkode: d058d...429 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 Her er det heller ingen kontakt med svigerfamilier på noen side. 15 år sammen, to barn. Barna treffer besteforeldre når de er med den forelderen. Anonymkode: 10275...625
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 Det er vanlig. Man må videre i livet og særlig siden du dro pga vold så viser de at de respekterer deg og ønsker deg et godt og bedre liv uten å bli påmindt han og hans vold ved at de tar kontakt og trigger vonde minner for deg. Anonymkode: 69b76...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Unnskyld at jeg sier det, men selv om du ble utsatt for vold av din eks, bør vel familien kunne ha kontakt med ham? Du ser jo selv mor, hadde du kuttet kontakten med ditt barn om det var voldelig? Det var snakk om min familie her, ikke hans. Hans familie har selvsagt kontakt med ham og tar hans side. Anonymkode: e885f...baa 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #18 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det er ikke merkelig i det hele tatt faktisk. De er ikke din familie lenger! Hvor gamle er barna? Uansett så er det far sin oppgave å la han treffe familien. Har far ny partner? Da er i såfall hans familie hennes familie nå. Skjønner ikke greia med folk som tror at de kan skille seg fra partner, men beholde familien til eks partner. Anonymkode: bdad1...622 Ko-ko. Seriøst. Anonymkode: e885f...baa 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår deg, har også brudd etter 26 år… de har vært familien min over halve livet… savner dem egentlig mer enn exen…. Er vist normalt… jeg gratulerer i hvert fall med dagen og sier god jul og sånn på sosiale medier, men ingenting tilbake…. Man føler seg litt liten, at man har betydd mindre for dem enn de for deg liksom… Anonymkode: d058d...429 Jeg savner dem ikke. Jeg tenker at de oppdro ham til å bli sånn han er, og det sier ganske mye om dem. Jeg bare synes det er rart. Anonymkode: e885f...baa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #20 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 23.08): Hvis du dro pga hans vold, er jo heie bruddet veldig betent. Anonymkode: 5676d...d35 Han nekter for det. Anonymkode: e885f...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå