AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Kan man gjøre hele prosessen hos tannlege? Anonymkode: 81823...9d1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Denne lurer jeg også på, er det vondt? Iser det i tennene etter behandling? Anonymkode: 75314...ffa
Million Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Denne lurer jeg også på, er det vondt? Iser det i tennene etter behandling? Anonymkode: 75314...ffa Jeg bleket tennene hos tannlege, med lys etc. Fikk blekingen i presang av svigermor som belønning fordi jeg hadde sluttet å røyke etter 24 år med røyking. Og ja, det gjorde veldig vondt å bleke tennene. Isingen var helt forferdelig under behandlingen, og ingenting å få gjort med det. Hadde jeg visst om det på forhånd, hadde jeg krevd å få et par Paralgin Forte av tannlegen FØR behandlingen ble satt i gang. Under behandlingen iset det så smertefullt mange ganger at jeg var like ved å avbryte flere ganger. Ising etterpå kan jeg ikke huske, det må ha vært lite i så fall, og kun rett etterpå. Senere var det ingen ising.
Million Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan man gjøre hele prosessen hos tannlege? Anonymkode: 81823...9d1 Ja. Se innlegg ovenfor. Husker ikke hvor lenge jeg satt i stolen, men det var gjort på én behandling. EDIT; jeg sjekket tannlegeklinikken jeg gjorde dette hos (i 2011) nå, og ser at under "tannbleking" hos dem, står det kun oppgitt prosessen med hjemmebleking med biteskinne. Det sto ingenting om behandling på tannlegekontoret lenger? Endret 28. desember 2021 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå