Gå til innhold

Hvor mange gaver fikk barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "normalt" å få? Føler det er om å gjøre å gi bare for å gi.. Min fikk én gave av oss, og 6 andre. 

Anonymkode: 8e116...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine fikk nok 10-12 gaver hver. 

Skrevet

De får stortsett 1 gave fra hver, men blir en del gaver da vi begge har skilte foreldre, de har mange onkler og tanter, samt noen grandtanter som liker å gi, og faddre. Blir en del gaver, har ikke tellingen men mer enn 10stk hver.

Anonymkode: 6ad8e...8d4

Skrevet

Spørs jo hvor stor familie man har? Tror min fikk rundt 20 gaver til sammen.

Anonymkode: 4ba0b...2a4

Skrevet

5 gaver

Anonymkode: d0f3b...2ea

• Liker 2
Skrevet

30-40

Anonymkode: 37c69...288

• Liker 1
Skrevet

20 omtrent

Anonymkode: 45f04...f61

Skrevet

ca 20. Blir for mye, men det er veldig vanskelig å si ifra til enkelte uten at de blir fornærmet, så jeg lar det skure og gå.

Anonymkode: 02e81...62e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva er "normalt" å få? Føler det er om å gjøre å gi bare for å gi.. Min fikk én gave av oss, og 6 andre. 

Anonymkode: 8e116...dfc

Barna våre fikk 10 gaver hver seg. Jeg følte det var veldig lite og få gaver under treet. Det er slik hvert år her. 

Anonymkode: 573a9...9a4

• Liker 1
Skrevet

Toåringen fikk fem gaver til sammen. Seksåringen fikk åtte. Synes det er mer enn nok! 

Anonymkode: 373dc...a27

• Liker 9
Skrevet

6 til 6åringen. Akkurat passe. 

Anonymkode: ef0e4...0a3

• Liker 5
Skrevet

10 åringen fikk over 30 gaver.

Anonymkode: ffd8c...d60

• Liker 1
Skrevet

Mine fikk 3 fra oss foreldre og 4 totalt fra besteforeldre og tante/onkler- så 7 stk.

Anonymkode: 40cce...728

• Liker 4
Skrevet

Mener rundt 10 eller 11 gaver. Minsten sa dette hadde vært den beste julen ang gaver. 😁

Anonymkode: b427f...a81

Skrevet

Mine fikk 4 hver av oss. Og tilsammen 10-15 gaver hver av alle 

Anonymkode: 36277...b6b

Skrevet

Trodde det var viktigere HVA de fikk, enn hvor mange det var jeg. Alder på barna har jo også mye å si. Når barna blir større, så er det ofte færre men dyrere ønsker og ofte spleis som må til. Barnebarna på 11 og 14 ønsket seg skøyter, treningstøy, basketball, klær og bøker, så de fikk mange av ønskene sine fordi det ble spleis.

• Liker 6
Skrevet

Ikke frekt men 5-6-7 gaver til et barn? Aldri opplevd så lite gaver, Våre barn og de vi er i familie med og våre venners barn får alltid hauger av gaver, våre er nå tenåringer og får ca 30-35 gaver hver. Og det var enda mer når de var små. Bare jeg som mor gir sikkert ca 10 til hver av barna

Anonymkode: 2c14a...d9b

• Liker 8
Skrevet

Ble vel ca 20 gaver på hver av barnehagebarna. Men altså, det er jo ikke masse dyre ting. Puslespill, bamse, spill, leker, klær osv. 

Anonymkode: 3f4a1...561

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke frekt men 5-6-7 gaver til et barn? Aldri opplevd så lite gaver, Våre barn og de vi er i familie med og våre venners barn får alltid hauger av gaver, våre er nå tenåringer og får ca 30-35 gaver hver. Og det var enda mer når de var små. Bare jeg som mor gir sikkert ca 10 til hver av barna

Oi det var mye. Jeg gir én, og én fra nissen. Så kommer et lass fra besteforeldre, tanter, onkler og slekta ellers.

Anonymkode: 02e81...62e

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her, blir jo nesten skremt av å lese i tråden her 😅

Anonymkode: 37c69...288

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...