AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Har skrevet en tråd om forholdet mitt tidligere, hvor jeg sliter med en del sjalusi fordi han har møtt så mange kvinner før meg - og at jeg opplever at han ikke ønsker å gjøre diverse ting med meg som han har latt andre oppleve. Vi har flere ganger snakket om dette, og jeg har vært tydelig på at det er såre punkter for meg. De blir enda sårere og vondere jo lengre tid det går uten at de løses. Vi går inn i vårt tredje år som kjærester, og fremdeles etter maaaange samtaler/krangler om dette temaet, så er det fremdeles slik at han ikke har gjort ting med meg som han har gjort med andre, og ellers generelt at jeg føler han stadig avviser meg. Skjønner at man ikke kan eller vil gjenta alt i alle forhold, men jeg har nevnt noen konkrete punkter som jeg har fantasert om, men som han dessverre har gjort med andre før meg. Jeg skulle ønske han hadde lyst til å gjøre disse med meg, men det ser ikke ut som det skal skje. Ellers er det slik at han ikke er interessert i mine fantasier, selv om jeg vet han har kommentert og rost andres fantasier på diverse forum. Da er det sårende at mine fantasier ikke interesserer han, tvert imot -han mener jeg lever i en "fantasiverden," og mener jeg heller bør fokusere på andre ting enn fantasier. Men han rakket ikke ned på andre kvinner som skrev om fantasier på forum, men kommenterte positivt og skrev til og med "mmmm, er ikke denne realisert enda?" etc. Sånt sårer meg veldig, og jeg har fortalt han det, men han tar meg ikke seriøst. I tillegg føler jeg at han ikke egentlig er tiltrukket av meg, ikke viser nok interesse. I sommer kjøpte jeg et, i mine øyne, sexy undertøysett, men han ville ikke at jeg skulle sende noe bilde. Heller vise det IRL senere, skrev eksplisitt at "IKKE send bilde!" Senere den sommeren skulle vi bade på en fjelltur. Jeg hadde, med håp om flørting og bekreftelser, tatt med en bikinitopp som bare så vidt dekket brystene. Istedet for at han sa det var sexy, deilig eller tok på meg, lo han av meg og spurte hvorfor jeg ikke hadde en større bikini. Sa til han at det såret meg, og hva jeg håpet på, men nei, han syntes bare det var rart og morsomt tydeligvis, ikke sexy. En annen gang viste jeg han en nattkjole/neglisje, som var hvit/delvis gjennomsiktig og med blonder. Han kommenterte at "ja, men den skjuler jo ikke så mye da." Ble veldig skuffet, men sa ikke noe. Hadde forventet at han ville si at "oi, så sexy, den vil jeg du skal ha på deg." Har prøvd å ha på meg skjørt og bluse, iblant kjole, når jeg har besøkt han. Men han har stort sett ikke lagt merke til det, så nå bruker jeg kun hverdagsklær og også iblant koseklær når jeg besøker han. Når vi skal ha en fin kveld sammen, består den stort sett av at jeg kommer litt etter avtalt tid, fordi han virker nesten skuffet om jeg kommer til tiden, som om jeg avbrøt og ødela det han drev på med. Så jeg prøver konsekvent å komme 15-20, eller en halvtime etter avtalt tid. Likevel, iblant virker han ikke så glad for å se meg. Kanskje han kom sent hjem fra jobb, og vi går inn og han lager ferdig middagen sin. Han lager kakao eller te til meg, og så drikker jeg det mens han spiser middagen sin. Så snakker vi om alt mulig noen timer. En halvtime før jeg skal dra, sier han at vi kan gå på soverommet. Så har vi sex, koser bittelitt og jeg drar. Sånn er det hver gang, selv om han vet jeg ønsker mer; en kjæreste som begjærer meg, som iblant kaster seg over meg og vil ha meg, kan ikke vente. Som vil leke og utforske det erotiske sammen, bruke flere timer på sånt. Det skjer ikke. Sex er alltid siste punkt på lista. Spiller ingen rolle om jeg har på meg noe sexy eller koseklær, helt likegyldig for han. I starten var sexen magisk, og det var helt fantastisk. Jeg var tidligere rimelig aseksuell, og han er den første og eneste jeg virkelig har gledet meg til å ha sex med, elsker å ha sex med, men samtidig er han den eneste som har anklaget meg for å være for opptatt av sex. Selv om han er den som har sagt han har hatt trekant med et par for flere år siden, han har hatt sex med noen i naturen (har aldri ønsket det med meg), har skrevet seksuelt eksplisitte meldinger til andre (aldri til meg), spurt om nakenbilder (men aldri fra meg). Det er så vanvittig vondt å være så forelsket i noen, og til og med endelig ha "oppdaget" sex på ordentlig, for så å bli avvist gang på gang på så mange måter. Tidligere har det alltid vært mannen som har tatt initiativ til sex, spørre om nakenbilder, spørre om å møtes etc. Men med kjæresten opplever jeg for første gang i livet at jeg må ta initiativ til sex, og bli avvist, i 90% av tilfellene er det jeg som ivrer for å møtes, han vil møtes sjeldnere enn meg. Hva skal man gjøre i en sånn situasjon? Trodde det var normalt at menn elsket å ha en kjæreste som vil ha mye sex, som er forelska og vil møtes, men her opplever jeg at dette er negativt og jeg føler meg mer og mer tom, stygg, uattraktiv og verdiløs. Anonymkode: f6612...3a0
MizzVic Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Så du kommer til han 20 min etter avtalt tid for ikke å skuffe, drikker te mens du ser på han spise middag, dere har litt kjedelig sex, også drar du hjem? Hvor passer "kjæreste" inn i dette? Virker ikke som det er "forhold" du ser etter, men ekstrem fysisk bekreftelse? Ser liksom ikke poenget med dette opplegget. Hvis du vil ha en mann som maser om nakenbilder, bare vil se deg naken hele tiden og bare ha sex, så tar det deg 10 min å finne 100 villige til det... 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Du er codependent. Han driver med negging. Bare slå opp og spar oss her på KG flere innlegg om dette og deg selv masse drama. Anonymkode: b4326...6be 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Jeg anbefaler deg å lese den forrige tråden din, du fikk masse gode svar der. Anonymkode: 3b15a...9de 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Hvilke nye innspill ønsker du fra oss denne gangen? Mitt svar er avslutt forholdet. Du kan ikke endre han, bare passe på deg selv. På tide at du går fra han når du ikke føler deg elsket Anonymkode: ebbad...53b 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Det er ikke tillit eller kommunikasjon mellom dere etter flere år, hvorfor er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 1c020...b3a 2
Matas Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har skrevet en tråd om forholdet mitt tidligere, hvor jeg sliter med en del sjalusi fordi han har møtt så mange kvinner før meg - og at jeg opplever at han ikke ønsker å gjøre diverse ting med meg som han har latt andre oppleve. Vi har flere ganger snakket om dette, og jeg har vært tydelig på at det er såre punkter for meg. De blir enda sårere og vondere jo lengre tid det går uten at de løses. Vi går inn i vårt tredje år som kjærester, og fremdeles etter maaaange samtaler/krangler om dette temaet, så er det fremdeles slik at han ikke har gjort ting med meg som han har gjort med andre, og ellers generelt at jeg føler han stadig avviser meg. Skjønner at man ikke kan eller vil gjenta alt i alle forhold, men jeg har nevnt noen konkrete punkter som jeg har fantasert om, men som han dessverre har gjort med andre før meg. Jeg skulle ønske han hadde lyst til å gjøre disse med meg, men det ser ikke ut som det skal skje. Ellers er det slik at han ikke er interessert i mine fantasier, selv om jeg vet han har kommentert og rost andres fantasier på diverse forum. Da er det sårende at mine fantasier ikke interesserer han, tvert imot -han mener jeg lever i en "fantasiverden," og mener jeg heller bør fokusere på andre ting enn fantasier. Men han rakket ikke ned på andre kvinner som skrev om fantasier på forum, men kommenterte positivt og skrev til og med "mmmm, er ikke denne realisert enda?" etc. Sånt sårer meg veldig, og jeg har fortalt han det, men han tar meg ikke seriøst. I tillegg føler jeg at han ikke egentlig er tiltrukket av meg, ikke viser nok interesse. I sommer kjøpte jeg et, i mine øyne, sexy undertøysett, men han ville ikke at jeg skulle sende noe bilde. Heller vise det IRL senere, skrev eksplisitt at "IKKE send bilde!" Senere den sommeren skulle vi bade på en fjelltur. Jeg hadde, med håp om flørting og bekreftelser, tatt med en bikinitopp som bare så vidt dekket brystene. Istedet for at han sa det var sexy, deilig eller tok på meg, lo han av meg og spurte hvorfor jeg ikke hadde en større bikini. Sa til han at det såret meg, og hva jeg håpet på, men nei, han syntes bare det var rart og morsomt tydeligvis, ikke sexy. En annen gang viste jeg han en nattkjole/neglisje, som var hvit/delvis gjennomsiktig og med blonder. Han kommenterte at "ja, men den skjuler jo ikke så mye da." Ble veldig skuffet, men sa ikke noe. Hadde forventet at han ville si at "oi, så sexy, den vil jeg du skal ha på deg." Har prøvd å ha på meg skjørt og bluse, iblant kjole, når jeg har besøkt han. Men han har stort sett ikke lagt merke til det, så nå bruker jeg kun hverdagsklær og også iblant koseklær når jeg besøker han. Når vi skal ha en fin kveld sammen, består den stort sett av at jeg kommer litt etter avtalt tid, fordi han virker nesten skuffet om jeg kommer til tiden, som om jeg avbrøt og ødela det han drev på med. Så jeg prøver konsekvent å komme 15-20, eller en halvtime etter avtalt tid. Likevel, iblant virker han ikke så glad for å se meg. Kanskje han kom sent hjem fra jobb, og vi går inn og han lager ferdig middagen sin. Han lager kakao eller te til meg, og så drikker jeg det mens han spiser middagen sin. Så snakker vi om alt mulig noen timer. En halvtime før jeg skal dra, sier han at vi kan gå på soverommet. Så har vi sex, koser bittelitt og jeg drar. Sånn er det hver gang, selv om han vet jeg ønsker mer; en kjæreste som begjærer meg, som iblant kaster seg over meg og vil ha meg, kan ikke vente. Som vil leke og utforske det erotiske sammen, bruke flere timer på sånt. Det skjer ikke. Sex er alltid siste punkt på lista. Spiller ingen rolle om jeg har på meg noe sexy eller koseklær, helt likegyldig for han. I starten var sexen magisk, og det var helt fantastisk. Jeg var tidligere rimelig aseksuell, og han er den første og eneste jeg virkelig har gledet meg til å ha sex med, elsker å ha sex med, men samtidig er han den eneste som har anklaget meg for å være for opptatt av sex. Selv om han er den som har sagt han har hatt trekant med et par for flere år siden, han har hatt sex med noen i naturen (har aldri ønsket det med meg), har skrevet seksuelt eksplisitte meldinger til andre (aldri til meg), spurt om nakenbilder (men aldri fra meg). Det er så vanvittig vondt å være så forelsket i noen, og til og med endelig ha "oppdaget" sex på ordentlig, for så å bli avvist gang på gang på så mange måter. Tidligere har det alltid vært mannen som har tatt initiativ til sex, spørre om nakenbilder, spørre om å møtes etc. Men med kjæresten opplever jeg for første gang i livet at jeg må ta initiativ til sex, og bli avvist, i 90% av tilfellene er det jeg som ivrer for å møtes, han vil møtes sjeldnere enn meg. Hva skal man gjøre i en sånn situasjon? Trodde det var normalt at menn elsket å ha en kjæreste som vil ha mye sex, som er forelska og vil møtes, men her opplever jeg at dette er negativt og jeg føler meg mer og mer tom, stygg, uattraktiv og verdiløs. Anonymkode: f6612...3a0 Det er mye som er normalt. Menn er ulike. Kvinner er ulike. Jeg tar det meste av initiativ til sex i mitt forhold, har mest lyst, kunne godt tenke meg å utforske sex enda mer enn vi gjør, sende sexy bilder oftere enn 1 gang i året etc men sånn er livet. Hva han har gjort med ekser, driter jeg i. Det som er viktig for meg, er å utforske oss. Og bli kjent med hvordan hans seksualitet med meg. Selv om det betyr at han er litt meh til fine antrekk jeg har i skuffa. Selv om det betyr at jeg ikke får oa hele natten, ihvertfall ikke så mye som jeg er vant til. Kunne ikke følt meg mindre stygg og verdiløs, jeg føler meg flott og sexy. Og vi krangler nesten aldri. Istedet snakker vi om hva vi liker og tenner på, jeg har blitt mer avslappa og han mer frampå. Men så er jeg jo vant til å være den som tenner mest, uansett, og er vant til det. Og han Anonymkode: 1c020...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 Det virker ikke som om han er interessert. Det synes jeg ikke du heller burde være. Du kommer aldri til å greie å endre ham. Det eneste som kommer til å skje hvis du er lengre i dette forholdet, er at det blir et enda større nederlag når han dumper deg. Hvis du er lur nå så begynner du å beskytte deg selv fra dine følelser for ham - prøv å se mer realistisk hva hvilket forhold dere har og forhold deg til det. Ikke lat som om det er noe annet enn det er. Ikke lev deg inn i en forestilling om hva forholdet kunne ha vært. Jeg vet dette er beintungt å høre og å ta innover seg, men tro meg, dette er det beste du kan gjøre for deg selv. Hvis du ikke greier å skjære tvert over, så begynn å nøl når han inviterer, og ikke inviter deg selv, la det forsiktig dabbe ut. Husk at det finnes en drømmemann for deg et annet sted i verden! Anonymkode: 77e0c...4ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå