AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Altså man kan ha fin og god sex. Men er ikke alltid man klarer å få den «spennende». Kan du fortelle din mest spennende? Var det på jobben? Offentlig? I skogen? Fort gjort å bli avslørt av andre? Hva gjorde det ekstra spennende. Og hvordan kom dere på denne idéen? Jeg er så kjedelig. Eller min mann er så her har det kun vært «småoffentlig» suging i bil eller litt ekstra kos på ett tog for leenge siden. Anonymkode: f760a...5d2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Da en fremmed mann kom bort til meg på et treningsstudio når jeg hare gikk igjennom for å se hva som var ledig og spurte rett ut om han kunne suge meg i garderoben. Var tidlig på dagen, så vi var ganske alene der, og jeg ble med inn i garderoben. Han satte seg rett ned og begynte å suge meg gjennom joggebuksa først, så tok han ut pikken og sugde meg som jeg aldri har blitt sugd før eller siden. Jeg hadde på meg en joggedress, og hadde ikke kommet i gang med trening, men etter at han hadde tømt meg så grundig, to ganger ble det ikke noe mer trening. Joggedressen skulle jeg jo egentlig ta av før trening og grunnen til at jeg nevner dette var at etter en stund på trikken på vei hjem oppdaget jeg at skrittet på joggebuksa fortsatt var vått etter at han sugde meg gjennom buksa og jeg hadde sædflekker på genseren og buksa. Som jeg hadde gått i i sentrum og nå satt på trikken i med masse folk.... Anonymkode: 5bf20...1b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå