AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Hvilken nettbutikker har du som er en stor dame gode erfaringer med å kjøpe ordentlige vinterbukser fra? Råd trengs. Anonymkode: f9f6c...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg er størrelse XL-2XL og finner kun vinterbukse jeg får på meg hos Stormberg. Anonymkode: 509da...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 27. desember 2021 #3 Del Skrevet 27. desember 2021 Kjøpte 3XL hos Stormberg. Ellers har hoppin.no gode størrelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 Mine er alle fra Stormberg. Bruker 2XL. Anonymkode: 3d405...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Del Skrevet 27. desember 2021 Sjekk ut hva Sportypluss har inne. Ellos har. Og så kommer det ann på størrelsen din og beinlengda. Noen passer Stormberg, til meg er det helt feil passform. Hoppin ser ut til å gå opp til ca str 52. Anonymkode: 5021b...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Del Skrevet 27. desember 2021 Twentyfour har jeg funnet bukser. Anonymkode: 1ec96...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Del Skrevet 27. desember 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Sjekk ut hva Sportypluss har inne. Ellos har. Og så kommer det ann på størrelsen din og beinlengda. Noen passer Stormberg, til meg er det helt feil passform. Hoppin ser ut til å gå opp til ca str 52. Anonymkode: 5021b...1a8 Kan jeg spørre hvorfor Stormberg blir feil til din passform? Jeg er forresten kort i beina. ts Anonymkode: f9f6c...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Del Skrevet 27. desember 2021 Stormberg 🙂 Jeg er 168 cm og beina er lange på noen av buksene. Ellers syns jeg de et veldig gode å bruke. Anonymkode: c4ac8...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Del Skrevet 27. desember 2021 Har kjøpt både turbukser og vinterbukser på sportypluss.no Og mye annet også forøvrig. Anonymkode: 51da3...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan jeg spørre hvorfor Stormberg blir feil til din passform? Jeg er forresten kort i beina. ts Anonymkode: f9f6c...0e9 Jeg har brede hofter + lår og korte bein. Opplever da Stormberg som feil passform og må veldig langt opp i størrelser. Da blir beina på bukser superlange til meg Anonymkode: 5021b...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg har gitt opp, og bruker skitights med stretch. Stormberg som flere nevner har elendig passform på meg. Er ikke overvektig, men XL over hoftene med en del volum. Problemet er at om buksene sitter over hofte og rumpe, så har de alt for mye stoff i front, og ser enorme ut fra knærne og ned der jeg er ganske smal, og sitter aldri pent i livet. På det mest desperate dro jeg til den største sportsbutikken i området, tok med 30 bukser i prøverommet. Og ikke en eneste en satt i nærheten av pent på meg. Så jeg tror jeg rett og slett har en kroppsform som aldri vil se pen ut i løsere bukser. På samme måte som at mom jeans alltid vil se ut som et telt på meg. Anonymkode: db329...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Del Skrevet 29. desember 2021 Ellos har Anonymkode: fdbd9...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 29. desember 2021 #13 Del Skrevet 29. desember 2021 Bonprix har mye fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 10.25): Jeg har gitt opp, og bruker skitights med stretch. Stormberg som flere nevner har elendig passform på meg. Er ikke overvektig, men XL over hoftene med en del volum. Problemet er at om buksene sitter over hofte og rumpe, så har de alt for mye stoff i front, og ser enorme ut fra knærne og ned der jeg er ganske smal, og sitter aldri pent i livet. På det mest desperate dro jeg til den største sportsbutikken i området, tok med 30 bukser i prøverommet. Og ikke en eneste en satt i nærheten av pent på meg. Så jeg tror jeg rett og slett har en kroppsform som aldri vil se pen ut i løsere bukser. På samme måte som at mom jeans alltid vil se ut som et telt på meg. Anonymkode: db329...021 Det er, når en er mer enn ca str 44, mer et spørsmål om å finne noe en faktisk får på seg og som kan funke enn at det ser pent ut. Dessverre! Jeg gir blanke i om det ser fint ut til praktisk bruk, men setter stor pris på om beina ikke er 50 cm for lange fx. Anonymkode: 5021b...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er, når en er mer enn ca str 44, mer et spørsmål om å finne noe en faktisk får på seg og som kan funke enn at det ser pent ut. Dessverre! Jeg gir blanke i om det ser fint ut til praktisk bruk, men setter stor pris på om beina ikke er 50 cm for lange fx. Anonymkode: 5021b...1a8 Det er jo bare utrolig frustrerende. Jeg blir faktisk provosert. Uansett om man trenger en større størrelse generelt som deg, eller bare har en noe "unormal" kroppsfasong som meg. Så må det da være mulig å finne plagg som sitter pent på kroppen. Anonymkode: db329...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Del Skrevet 29. desember 2021 Skogstad og Stormberg bruker jeg mest fra, hvis damemodellen blir feil i formen så prøv herremodellen. Min erfaring er at den ikke går så voldsomt inn i livet, så den sitter gjerne bedre på oss med stor mage. Har også et par bukser fra Bergans i herremodell som er gode. Anonymkode: a81df...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo bare utrolig frustrerende. Jeg blir faktisk provosert. Uansett om man trenger en større størrelse generelt som deg, eller bare har en noe "unormal" kroppsfasong som meg. Så må det da være mulig å finne plagg som sitter pent på kroppen. Anonymkode: db329...021 Det er jo litt snodig at ikke flere produsenter tenker et større utvalg av størrelser og passform ja. En skal ikke være tjukk, kort eller lang for å finne friluftstøy som passer. Anonymkode: 5021b...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. desember 2021 #18 Del Skrevet 30. desember 2021 Ellos og cellbes har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå