Gå til innhold

Dont look up på Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Hva synes du om den?

Jeg så den i går, og bare digga den!

Anonymkode: 6844d...dd3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg stussa litt på var at kometfornekterne sluttet å fornekte når de så kometen. Har et inntrykk av at de som det blir gjort satire på, klimafornektere, 5G-folk, vaksinemotstandere osv., ikke slutter å tro på det de tror på uansett bevis. 

Anonymkode: f7aec...638

• Liker 14
Skrevet

Hm. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes den var ganske dårlig, selv om jeg så hele. Hva var poenget, liksom. 

• Liker 7
Skrevet
Mwanafunzi skrev (3 timer siden):

Hm. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes den var ganske dårlig, selv om jeg så hele. Hva var poenget, liksom. 

Alt trenger ikke å ha et poeng.

• Liker 6
Skrevet

Jeg likte den godt! 

Anonymkode: 917c9...bee

• Liker 6
Skrevet

Den var fantastisk👍

• Liker 6
Skrevet

Jeg likte den også.

Anonymkode: 7b672...155

• Liker 2
Skrevet

Den var strålende 👏🏻👏🏻

• Liker 5
Skrevet

Den var grei nok. 

Anonymkode: 68d2a...ab9

Skrevet

Synes den var skikkelig dårlig, selv om jeg liker skuespillerne godt 🙂

Anonymkode: f5646...7fb

• Liker 5
Skrevet (endret)
20 hours ago, Mwanafunzi said:

Det var en klar satire/parodi av hele klimasaken. Forskere, fornektere, ledere som nekter å gjøre noe med mindre de kan tjene på det osv. Poenget var å bevisstgjøre oss om at vi går ekstremt raskt mot slutten på menneskeheten og det er på tide å gjøre noe for å stoppe klimaendringene - men lederne er mer opptatt av penger og vesten vil ikke gi slipp på luksusen vi lever i.

Endret av Anocopy
  • Liker 26
Skrevet

Jeg likte den også veldig godt, men samboer bare gikk i løpet av filmen for å sette seg på et annet rom for å se noe annet. Han ble skikkelig stresset av filmen og sa at den er den mest meningsløse filmen han har noen gang sett 😂.

Anonymkode: 5c2d8...199

• Liker 4
Skrevet

Synes den var verdt å se. Men ikke sånn wow fantastisk, og ikke noe man husker ett år fra nå.

Men absolutt en bra film. Netflix har slitt med kvaliteten på egenproduserte filmer, dette var bedre da. Og som nevnt så harselerer den med både klimasaken og den polariserte politiske debatten i USA. Morsom og lettbent var den og til tider

Anonymkode: 61d36...d78

• Liker 3
Skrevet

Så den ikke ferdig. Komikken gjorde at den ikke ble «spennende» samtidig som at den ikke var morsom nok til å være morsom heller. 

• Liker 6
Skrevet

hele greia var ganske meh.

ikke min "favoritt" for å si det sånn. Men godt mulig den får en god del omtaler, bare på grunn av kjente skuespillere. 

Anonymkode: e689e...435

Skrevet

Synes denne filmen var kjempegod satire på nivå og i stil med South Park, likte den veldig godt. Likte hvordan de kødda med hvordan en global krise blir oversett på grunn av griskhet og kapitalisme.

• Liker 9
Gjest Ghostface
Skrevet

Nei, for er nok den eneste i verden som ikke har Netflix.

Skrevet

Jeg likte den godt. Noen ting på slutten ble litt for billig humor (se spoiler), men alt i alt synes jeg den var veldig bra. 

Spoiler

At presidenten blir spist av en bronterok ble bare for teit. Det samme at hennes sønn, den ufyselige stabssjefen, faktisk overlevde meteorittkrasjet og krøp ut av ruinene for å filme seg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...