Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at han vil sette karrieren over vår fremtid. Han ønsker seg godt 1 avkom av han (jeg har 1 fra før og er usikker) om jeg vil ha flere. Han har en jobb der han reiser 2 uker på og er 3 uker hjemme. Jeg tenker at når den tid kommer og jeg evt bli gravid og skal i fødsel så vil jeg ha han hjemme, men dette er noe han ikke tenker han skal eller ønsker nødvendigvis vil  fordi jobben kommer først... Jeg tenker og dette pga det, men er jeg smålig som tenker dette? Eller skal jeg bare evt godta det? 

Anonymkode: 4b943...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker han er egoist og umoden. Familieliv er teamwork. Selvfølgelig må barnet komme før jobben. Men du har valgt en mann som jobber to uker vekke, og du kan ikke forvente å endre det. Du kan derimot velge å ikke få barn med de betingelser han setter.

Anonymkode: 40c1f...047

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker han er egoist og umoden. Familieliv er teamwork. Selvfølgelig må barnet komme før jobben. Men du har valgt en mann som jobber to uker vekke, og du kan ikke forvente å endre det. Du kan derimot velge å ikke få barn med de betingelser han setter.

Vi er ikke i et forhold enda. Det er dette jeg er usikker på om vil være en dealbreaker… at han vil sette jobben foran alt, Også en evt fødsel 🙄

Skrevet

Han er ærlig og har sagt sitt. Du kan ikke endre  han. Du har valget om du vil fortsette eller avbryte. 

Anonymkode: 0f735...7b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han er ærlig og har sagt sitt. Du kan ikke endre  han. Du har valget om du vil fortsette eller avbryte. 

Anonymkode: 0f735...7b9

Vil ikke ha et barn på det grunnlaget… men mulig jeg kan bruke han som evt rebound til jeg finner noe bedre da evt. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil ikke ha et barn på det grunnlaget… men mulig jeg kan bruke han som evt rebound til jeg finner noe bedre da evt. 

Det kan du, så lenge du er ærlig med han om det. Ikke utnytt folk

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan du, så lenge du er ærlig med han om det. Ikke utnytt folk

Jeg kan jo ikke være ærlig med han om det…

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan jo ikke være ærlig med han om det…

Jo, bare ikke så brutalt. Kan si at du ikke er ute etter noe seriøst med han. 
Du må ikke lage falske foråpninger om at du ser for deg en fremtid sammen, når du ikke gjør det. Isåfall er du mer ego enn han selv

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jo, bare ikke så brutalt. Kan si at du ikke er ute etter noe seriøst med han. 
Du må ikke lage falske foråpninger om at du ser for deg en fremtid sammen, når du ikke gjør det. Isåfall er du mer ego enn han selv

Jo du har rett i det. Takk for konstruktiv kritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...