AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 I all min tid med min samboer så har sex vært et stort prosjekt. Hun har denne ideen om at alt skal skje på hennes premisser, hvor alt skal være på en bestemt måte. Hun ønsker kun sex på soverommet, har ingen fantasier, kan telle på en hånd antall ganger hun har tatt initiativ til sex, når vi har sex så skal gjøres på en helt bestemt måte for at hun skal komme. Hun er kun opptatt av å bli tilfredsstilt og ikke å tilfredsstille. Nå har jeg fått meg ei elskerinne som har utallige fantasier, ønsker sex på alle plasser, sender meg meldinger på hva hun ønsker å gjøre med meg - for meg, sender meg fristende bilder på snap, men det beste av alt er at hun kommer på alle måter. Ingen faste mønstre som må følges, hun kommer av fingring, oral og med penis. Etter vårt møte i dag så fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg lot meg diktere slik og ikke sette sette krav til samboeren, at vårt sexliv burde være mer i balanse med å gi og få. Er det andre som har vært i lignende situasjon og som har noen gode råd å komme med? Anonymkode: 02946...9c7 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Hun spiller skuespill. Anonymkode: 20dec...ba9 34
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Råd om hva? Anonymkode: 40516...874 1
Gjest Chiroptera. Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Rådet er jo å dumpe henne selvfølgelig. Hun tilfredsstiller deg ikke i sengen, og du elsker henne ikke så mye at du gidder å være trofast. Gjør det slutt og så kan dere begge finne noen som gir dere det dere vil ha. Opplagt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Jeg lurer også på hva du trenger råd om? Det beste rådet er å gå fra samboeren din før du knuller på noen andre. Anonymkode: 197c2...ff1 25
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Hva vil du ha råd om? Om du skal gå fra samboeren din? Om du skal velge mellom samboeren din og den påståtte elskerinnen din? Om det er greit å ha en elskerinne? Om det er en unnskyldning å ha en elskerinne fordi du ikke får alt på akkurat din måte av samboeren din? Anonymkode: 5cf82...061 11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun spiller skuespill. Anonymkode: 20dec...ba9 Tenker du på samboer? Anonymkode: 02946...9c7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Råd om hva? Anonymkode: 40516...874 Om jeg bør ta opp med samboer om vi har en fair seksuell dynamikk hvor alt skal skjer på hennes betingelser uten å ta hensyn til mine behov. Vi har vært sammen i 17 år, og i de siste årene har det blitt ekstra kravstort. Anonymkode: 02946...9c7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker du på samboer? Anonymkode: 02946...9c7 Nei, elskerinna di. Anonymkode: 20dec...ba9 13
Rosa Dartle Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om jeg bør ta opp med samboer om vi har en fair seksuell dynamikk hvor alt skal skjer på hennes betingelser uten å ta hensyn til mine behov. Vi har vært sammen i 17 år, og i de siste årene har det blitt ekstra kravstort. Anonymkode: 02946...9c7 Hvorfor ta opp dette nå? Det er jo for seint når du allerede har gått videre til noen andre. 16
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om jeg bør ta opp med samboer om vi har en fair seksuell dynamikk hvor alt skal skjer på hennes betingelser uten å ta hensyn til mine behov. Vi har vært sammen i 17 år, og i de siste årene har det blitt ekstra kravstort. Anonymkode: 02946...9c7 Hvorfor skal du plutselig ta opp dette etter 17 år? Snodig at du har levd med dette så lenge, men nå er det plutselig noe du må gjøre noe med? Finner deg lite troverdig. Anonymkode: 197c2...ff1 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #12 Skrevet 27. desember 2021 Du har jo allerede funnet deg ei annen dame som du er fornøyd med, så jeg skjønner ikke helt hva du lurer sånn på at du må starte en tråd om det. Anonymkode: 1b6c5...43f 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #13 Skrevet 27. desember 2021 Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Hvorfor ta opp dette nå? Det er jo for seint når du allerede har gått videre til noen andre. Hverken min elskerinne eller jeg ønsker å bryte ut av forholdene vi er i. Anonymkode: 02946...9c7 3
AprilLudgate Skrevet 27. desember 2021 #14 Skrevet 27. desember 2021 Tja. Det er jo noe ironisk over å være elskerinne og gi forholdsråd 😅 Det du opplever med elskerinnen din er jo åpenbart spennende og befriende om du er vant til kjedelig og ensformig sex, men: det har jo ingenting med deg å gjøre. Denne dama får trolig orgasme raskt med alle menn/kvinner - eller - hun faker slik mange gjør. Jeg er forøvrig ikke enig i at det er uaktuelt å ta opp etter 17 år - men motivasjonen din er jo bittelitt feil her. Hva skal du si? «Du, Trude fra Nakenprat kommer 5 ganger innen jeg har tatt på puppen hennes, hun synes du må skjerpe deg». 31
Rosa Dartle Skrevet 27. desember 2021 #15 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hverken min elskerinne eller jeg ønsker å bryte ut av forholdene vi er i. Anonymkode: 02946...9c7 Nei, men det ønsker kanskje samboeren din? 13
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #16 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal du plutselig ta opp dette etter 17 år? Snodig at du har levd med dette så lenge, men nå er det plutselig noe du må gjøre noe med? Finner deg lite troverdig. Anonymkode: 197c2...ff1 Fordi det har gått opp for meg at jeg har vært en person uten å uttrykke mine behov og ønsker i den seksuelle relasjonen med min samboer. Har trodd at det har vært normalt at vi menn må forholde oss til kvinnens seksualitet og ikke kommunisere våre egne behov i frykt for å få stempelet som han som "bare tenker på sex" Anonymkode: 02946...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #17 Skrevet 27. desember 2021 Fløff skrev (2 minutter siden): Tja. Det er jo noe ironisk over å være elskerinne og gi forholdsråd 😅 Det du opplever med elskerinnen din er jo åpenbart spennende og befriende om du er vant til kjedelig og ensformig sex, men: det har jo ingenting med deg å gjøre. Denne dama får trolig orgasme raskt med alle menn/kvinner - eller - hun faker slik mange gjør. Jeg er forøvrig ikke enig i at det er uaktuelt å ta opp etter 17 år - men motivasjonen din er jo bittelitt feil her. Hva skal du si? «Du, Trude fra Nakenprat kommer 5 ganger innen jeg har tatt på puppen hennes, hun synes du må skjerpe deg». Hadde det bare vært Trude fra Nakenprat så jeg ikke tatt det så alvorlig. Problemet er at det er min samboers venninne 😕 Anonymkode: 02946...9c7 1
Rosatoast Skrevet 27. desember 2021 #18 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hverken min elskerinne eller jeg ønsker å bryte ut av forholdene vi er i. Anonymkode: 02946...9c7 Da syntes jeg ikke du skal ta råd fra elskerinnen din angående forhold, for hun lever ikke i et godt forhold selv. Dere begge lever med noen dere ikke matcher med. Hva hun gjør burde være ett fett for deg, orgasme får hun nok av alle hun har sex med - eller så faner hun som mange gjør. Det er ikke sånn at en kvinne får orgasme med deg , og bare deg. Syntes helt klart at DU burde gå fra samboeren din, hun lever i god tro om at alt er tipp topp. Du er en feig mann som etter 17 år ikke har tuuurt å ta opp sex livet som samtaleemne. Hallo, liksom? Da går du ifra hun, ferdig snakka. Hun kommer helt garantert til å finne ut om denne elskerinnen, det er veldig vondt og svikfult. Ingenting unnskylder dette, ihvertfall ikke det at du ikke tør å snakke om normale ting med samboeren din. 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #19 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun spiller skuespill. Anonymkode: 20dec...ba9 Jeg tror også det dessverre. Ts vil nok oppdage etter en stund at elskerinnen mest sannsynlig er som kona hans. Dette er et problem for mange kvinner. Kvinner bruker generelt litt tid på å komme i mål, og når de erfarer at menn ikke setter veldig pris på det, så spiller de for å tekkes mannen uten å få noe ut av sexen. Anonymkode: 45f6f...901 7
Rosatoast Skrevet 27. desember 2021 #20 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde det bare vært Trude fra Nakenprat så jeg ikke tatt det så alvorlig. Problemet er at det er min samboers venninne 😕 Anonymkode: 02946...9c7 Ughh.. Håper dette er troll. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå