AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Synes det er så mye fokus på forum på alt det skumle som kan skje! I dag har jeg en sånn dag hvor jeg har googlet og googlet alt fra manglende symptomer til faresignaler. Men egentlig går jo de aller fleste svangerskap bra! Endte opp på denne linken som kunne informere om at det er 80,1% sjanse for at det går bra for meg som i dag er på svangerskapsdag 4+6! Det er gode odds! 😄 Hadde jeg fått mulighet til å kjøpe lodd hvor det var førstepremie på 8 av 10 lodd ville jeg vært skråsikker på å vinne! Dette innlegget er ikke vondt ment mot de hvor det faktisk går galt, men trengte litt optimisme i all bekymringen! Anonymkode: 93d55...6f7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Wow, gratulerer. Endelig en ikke-overhysterisk gravid. Anonymkode: 08af6...633
Kakaoen Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Vi trenger mer positivitet 😍 er 90% sjanse for at det går bra her også. Det er lov å glede seg litt også, ikke ta alle sorgene på forskudd. Tror vi har tilgang på for mye informasjon til tider. Hilsen er som er god på google
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Wow, gratulerer. Endelig en ikke-overhysterisk gravid. Anonymkode: 08af6...633 Bare småhysterisk 😉 44 minutter siden, Kakaoen said: Vi trenger mer positivitet 😍 er 90% sjanse for at det går bra her også. Det er lov å glede seg litt også, ikke ta alle sorgene på forskudd. Tror vi har tilgang på for mye informasjon til tider. Hilsen er som er god på google Det var det jeg også tenkte! Er jo så mye hyggeligere å fokusere på så gode odds! 😍 Det er nok absolutt tilgang på informasjon som gir oss alle de ekstra mulighetene til å bekymre seg! Er sikker på at våre mødre som fikk positiv test før internett var allemannseie var i mye bedre stand til å bare nyte det å være gravid! 😄 Anonymkode: 93d55...6f7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow, gratulerer. Endelig en ikke-overhysterisk gravid. Anonymkode: 08af6...633 Dette. Fy flate. Det er helt flaut å se på norske gravide og hvordan de oppfører seg. Anonymkode: a00d8...21a 1
Lilletrille79 Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Ja jeg vil gjerne være positiv egentlig😀tror man er mer negativ kanskje hvis man har mistet før? Leste også at jeg har 50 % sjanse til å miste i en alder av 42 år, så da får jeg tenke at jeg hvertfall har 50 % sjanse for å klare det🙏😁Dette går bra😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Jeg syns det er fint å kunne ha to tanker i hodet, jeg. Før vi begynte å prøve ante jeg ikke at det er såpass vanlig å miste at ca halvparten av alle par opplever det i løpet av livet. (Og at det så godt som alltid skyldes at noe går galt i fosterutviklingen, ikke at den gravide har gjort noe feil.) Egentlig noe jeg skulle ønske det snakkes mer om, det er en veldig privat sorg til å være så vanlig. Men også at sjansen for at det går bra stiger jo lengre du kommer, og at det tross alt er større sjanse for at det går bra enn ikke! Og om man har hang til katastrofetanker og dårlig grep på sannsynlighetsregning bør man absolutt ligge unna forum. Anonymkode: b3f57...4db
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Det med prosentvis sjanse for å miste er vel veldig aldersbetinget? Skulle kommet frem i linken. Dere unge har mao enda mindre sjanse for å miste enn det som kommer opp, når alle vi gamliser er med i statistikken 🙂 Jeg er gravid med sistemann og er 36 år. Tenker at dette går bra, tross alder 🌟 Bra med positivt innlegg, mangelvare på forumet 🥂 Anonymkode: 505dc...ed6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå