Gå til innhold

Klart du gå rett tilbake til jobb etter isolasjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest våroghøst
Skrevet

Jeg har corona nå, og er ferdig med isolasjon imorgen. 

Jeg har veldig redusert energi og hele jula har gått til isolasjon. 

Hvor lenge var du sykemeldt? 

Jobber i barnahage og er mye alene gjennom dagen pga liten bhg med bare to ansatte, og merker jeg ikke klarer å være i en full arbeidsdag slik formen er nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg sykemelding, du. Mamma er ute av isolasjon i dag, men hun er kjempedårlig. Eneste grunnen til at hun jobber litt er fordi hun har hjemmekontor, men jeg er imot at hun skal jobbe uansett, hører jo på telefonen hvor enormt redusert hun er + at hun ikke klarer holde seg våken over lengre tid. Er man så dårlig, så skal man ikke jobbe. 

Gjest våroghøst
Skrevet
Chailatte skrev (Akkurat nå):

Skaff deg sykemelding, du. Mamma er ute av isolasjon i dag, men hun er kjempedårlig. Eneste grunnen til at hun jobber litt er fordi hun har hjemmekontor, men jeg er imot at hun skal jobbe uansett, hører jo på telefonen hvor enormt redusert hun er + at hun ikke klarer holde seg våken over lengre tid. Er man så dårlig, så skal man ikke jobbe. 

Slik jeg har det også. Blir sliten av å vaske over gulvet. 

Må uansett ha energi til mine egne barn. Mannen er også svært redusert. 

Skrevet

Det høres ut som du trenger lenger sykemelding, og det er vel ikke så uvanlig slik som jeg har forstått, at folk trenger mer tid på å komme seg skikkelig. Legen vil forstå, og ikke ha dårlig samvittighet for det i forhold til arbeidsplass. 

• Liker 1
Gjest våroghøst
Skrevet
Ab_naturals skrev (6 minutter siden):

Det høres ut som du trenger lenger sykemelding, og det er vel ikke så uvanlig slik som jeg har forstått, at folk trenger mer tid på å komme seg skikkelig. Legen vil forstå, og ikke ha dårlig samvittighet for det i forhold til arbeidsplass. 

Nei jeg får prøve å ikke ha det. 

• Opprett ny...