AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Våre er 13 og 15 Anonymkode: 81c05...dd6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Andre ting dere gjør? Anonymkode: 81c05...dd6
Gjest Moag Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Går tur, gamer (vel, de gjør), tvangsrydder rom, skuffer og skap, påtvunget lesetid og brettspill/kortspill, gjennomgått skiutstyr, baker litt..det jeg kom på ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Lite og vi elsker det! Dette er den første jula etter jeg fikk barn at jeg virkelig kjenner det er ferie. Vi står opp seint og ungdommen får gjøre det de vil. De får selvsagt tilbudet om å være med på aktiviteter, men ofte blir det nei. Da dropper vi også, for det er så deilig og den samvittigheten over å måtte gjøre noe som familie er borte. Noen obligatoriske familiesammenkomster må selvsagt påberegnet, men bortsett fra det er det lite. Anonymkode: ca646...535 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 mine foreldre var alt for opptatte med deres egen greie hele tiden. Lage julemat, lese aviser, gå en tur (dit de hadde lyst til å gå, selvfølgelig) og gjøre ting som de likte å holde på med. 0g så skulle alle ungene heller aktivisere seg selv, hele tiden... Anonymkode: f4bce...0aa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 Filmkveld, spiller spill sammen både på brett og PlayStation, går tur, i dag tar mannen de med på ski (må kjøre et stykke), familiebesøk. Men også masse tid uten planer der de leser, diller med julegavene (ene fikk f.eks. en drone), er med venner, spiller online med venner, trener, ser tv-serier. Anonymkode: c651f...6b1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Sett film, sover lenge, var på kino 2 dag, noen familieselskap er det jo, og så har vi gått 1 tur. Så vi gjør ikke stort og vi elsker det! Anonymkode: bbf6b...799
Søss Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 Spille online med venner, sove lenge, spille brettspill, gå på skøyter, se film og spise godteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå