Gå til innhold

Dere med store barn, hva finner dere på i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre er 13 og 15

Anonymkode: 81c05...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser film

Anonymkode: 412a3...c02

Skrevet

Andre ting dere gjør?

Anonymkode: 81c05...dd6

Skrevet

Går tur, gamer (vel, de gjør), tvangsrydder rom, skuffer og skap, påtvunget lesetid og brettspill/kortspill, gjennomgått skiutstyr, baker litt..det jeg kom på ☺️

Skrevet

Lite og vi elsker det! 

Dette er den første jula etter jeg fikk barn at jeg virkelig kjenner det er ferie. Vi står opp seint og ungdommen får gjøre det de vil. De får selvsagt tilbudet om å være med på aktiviteter, men ofte blir det nei. Da dropper vi også, for det er så deilig og den samvittigheten over å måtte gjøre noe som familie er borte.

Noen obligatoriske familiesammenkomster må selvsagt påberegnet, men bortsett fra det er det lite.

Anonymkode: ca646...535

• Liker 3
Skrevet

mine foreldre var alt for opptatte med deres egen greie hele tiden. Lage julemat, lese aviser, gå en tur (dit de hadde lyst til å gå, selvfølgelig) og gjøre ting som de likte å holde på med. 

0g så skulle alle ungene heller aktivisere seg selv, hele tiden...       

Anonymkode: f4bce...0aa

Skrevet

Filmkveld, spiller spill sammen både på brett og PlayStation, går tur, i dag tar mannen de med på ski (må kjøre et stykke), familiebesøk.

Men også masse tid uten planer der de leser, diller med julegavene (ene fikk f.eks. en drone), er med venner, spiller online med venner, trener, ser tv-serier.

Anonymkode: c651f...6b1

Skrevet

Sett film, sover lenge, var på kino 2 dag, noen familieselskap er det jo, og så har vi gått 1 tur. Så vi gjør ikke stort og vi elsker det! 

Anonymkode: bbf6b...799

Skrevet

Spille online med venner, sove lenge, spille brettspill, gå på skøyter, se film og spise godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...