AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Hun har hatet meg fra den dagen vi ble sammen for 4 år siden. Jeg ble umiddelbart blokkert på alle some kanalene hennes, jeg eksisterer ikke for henne, hun har vendt svigerfamilien mot med. Det har vært store oppvaskmøter i familien rundt problemet meg. Hun har spunnet løgner om meg som de tror på. Mannen min har prøvd å holde seg nøytral, da han også er redd søsteren og de stadig krangler. I jula var det nok, mannen kastet meg under bussen og tok hennes parti. Nå har jeg pakket sakene mine og dratt. Jeg er så sint at jeg koker. Hvordan kan mennesker være slik?! Jeg har så lyst å hevne meg og ødelegge hennes liv, slik hun har ødelagt for meg. Anonymkode: 8670d...98a 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Er som eksen min. Han støttet meg helt til den dagen han ikke gjorde det lenger. Han valgte familien fremfor meg. Jeg pakket sakene mine og flyttet ut. Anonymkode: 133ec...91d 10
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har hatet meg fra den dagen vi ble sammen for 4 år siden. Jeg ble umiddelbart blokkert på alle some kanalene hennes, jeg eksisterer ikke for henne, hun har vendt svigerfamilien mot med. Det har vært store oppvaskmøter i familien rundt problemet meg. Hun har spunnet løgner om meg som de tror på. Mannen min har prøvd å holde seg nøytral, da han også er redd søsteren og de stadig krangler. I jula var det nok, mannen kastet meg under bussen og tok hennes parti. Nå har jeg pakket sakene mine og dratt. Jeg er så sint at jeg koker. Hvordan kan mennesker være slik?! Jeg har så lyst å hevne meg og ødelegge hennes liv, slik hun har ødelagt for meg. Anonymkode: 8670d...98a Hvorfor hater hun deg? Hva har du gjort? Anonymkode: eddcd...527 4
Virrevirrevapp Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Tror du mener at mannen din ødela forholdet deres. 38
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Du gir jo ingen informasjon om hva som har skjedd. Anonymkode: 6a911...94d 19
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Men hva har skjedd? Anonymkode: 2e66b...b92 7
Nooni Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Kanskje er svigerinnen din en helt som har reddet broren hennes fra et elendig samboerskap/giftemål, kanskje ikke. Det er det jo ingen som vet basert på det du skriver. 16
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du gir jo ingen informasjon om hva som har skjedd. Anonymkode: 6a911...94d Hvorfor skal hun det? Det er ikke temaet. Føler med deg, ts. Anonymkode: 278f6...039 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 Det er jo mannen din som har gjort det slutt med deg? Det er han du bør være sint på, hvis han virkelig ikke har noen reell grunn til å gjøre det slutt annet enn åpenbare løgner fra søsteren sin. Jeg synes det høres ut som du har unnsluppet en dysfunksjonell familie. Anonymkode: ccd67...769 31
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg har gjort. Jeg har spurt mannen min mange ganger om hvorfor hun misliker meg så sterk og han vet ikke, eller vil ikke si det til meg. Jeg oppfattes som en inkluderende, hyggelig og lett menneske å snakke med får jeg høre fra venner, arbeidsforhold og business forbindelser. Til høytider og bursdager blir alle invitert utenom meg i familien hans. Han sier: du er heldig, du har en hel dag for deg selv. De var veldig close før jeg kom inn i bildet og samarbeidet tett om hans tre barn. Jeg har en følelse av at hun følte seg tilsidesatt når han og barna plutselig hadde en kjernefamilie og hun gikk tilbake til å bare være søster og tante. Hun har hverken mann eller barn selv. Anonymkode: 8670d...98a 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Skrevet 27. desember 2021 Ja, har du en god ide til hevn 😊?? Anonymkode: 1d8e4...47d 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #12 Skrevet 27. desember 2021 Svogerfamilie er viktig, så se etter en mer funksjonell en neste gang Anonymkode: f084b...251 5
MizzVic Skrevet 27. desember 2021 #13 Skrevet 27. desember 2021 Nei, MANNEN ødela forholdet. Han løp vel ikke akkurat etter deg når du gikk heller. 9
Era Vulgaris Skrevet 27. desember 2021 #14 Skrevet 27. desember 2021 Jeg forstår at du er bitter og sint på svigerinnen din, men det er jo mannen din som står for det største sviket her. Nå vet vi jo ikke noe om bakgrunnen for dette, annet enn det lille du forteller, men en mann som elsker deg, ville støttet deg, uansett. 12
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #15 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De var veldig close før jeg kom inn i bildet og samarbeidet tett om hans tre barn. Jeg har en følelse av at hun følte seg tilsidesatt når han og barna plutselig hadde en kjernefamilie og hun gikk tilbake til å bare være søster og tante. Jeg tror nok du har rett her. Min mann hadde også et veldig tett forhold til sin søster før jeg kom inn i bildet (de snakket sammen daglig), men det roet seg betydelig når jeg dukket opp. Hun likte dårlig å ikke være «kvinne nr 1» der han droppet det meste for tantebarn og var tilgjengelig fulltid i ferier. Laget mye greier rundt at hun ikke likte meg da vi så vidt hadde møtt hverandre. Moren ble dratt med og det ble mye greier. Han kom ikke i hennes yngstes dåp, hun var ikke i vårt bryllup. Har aldri blitt noe stort oppgjør, men har glidd over med tiden. I dag har vi et greit forhold, men det kommer aldri til å bli hjertevarmt, til det har jeg for god hukommelse Forskjellen er at min mann valgte meg, hver gang. Så skjønner frustrasjonen din, men det var til syvende oh sist din mann som sviktet deg Anonymkode: 50dd3...af6 18
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #16 Skrevet 27. desember 2021 Så svigerinnen er rett og slett sjalu og går inn for å ødelegge det hun ser som en trussel - deg - og mannen din lot det skje. Det kommer kanskje en dag da han innser hva det koster å alltid føye seg etter slike troll, men det er noe han har valgt selv. Bare så synd at også andre blir skadelidende av sånne. Skjønner godt at du er både sint og såret, men som andre sier her: De høres ut som en dysfunksjonell familie, og i ettertid kan du være glad du slapp unna. Anonymkode: 15ad9...910 14
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #17 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Så svigerinnen er rett og slett sjalu og går inn for å ødelegge det hun ser som en trussel - deg - og mannen din lot det skje. Det kommer kanskje en dag da han innser hva det koster å alltid føye seg etter slike troll, men det er noe han har valgt selv. Bare så synd at også andre blir skadelidende av sånne. Skjønner godt at du er både sint og såret, men som andre sier her: De høres ut som en dysfunksjonell familie, og i ettertid kan du være glad du slapp unna. Anonymkode: 15ad9...910 Du må for all del ikke lage noe hevn TS, det taper du på til syvende og sist. Og som de andre her sier så er det mannen din som er problemet. Klart du blir sett på som en «trussel» hvis du har tatt over hans 3 barn ved og være stemor når barna har en tante som er biologiske og som har vært med dem mye. Anonymkode: eddcd...527 6
Rosatoast Skrevet 27. desember 2021 #18 Skrevet 27. desember 2021 Tenk å ha det så kjipt med seg selv, at hun som voksent mennesket holder på slik. Mannen din/eksen - er intet bedre som føyer seg til hun, men dette er et tegn på at de er en svært dysfunksjonell familie. Siden både broren hennes og moren hennes også hoier etter.. Har dere vært sammen/bodd sammen lenge? Neste gang burde du unngå menn som føyer seg etter mor etcetra. Disse er som regel litt evneveike og uten noe ståsted, kommer aldri til å stå opp for seg selv eller de som er glad i dem. 9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #19 Skrevet 27. desember 2021 Vel.. tar du hevn, så får du vel motsatt effekt. Da gir du henne noe helt håndfast hun kan vise andre og si "ser dere hvor dritt hun er, jeg hadde rett hele tiden". Ønsket du bevise for mannen din at han gjorde rett i å holde med søstren sin? Gi han en god grunn til å være glad for at du har pakket sammen å flyttet? Tar du hevn, så blir hun vinneren, og du forblir taperen. Anonymkode: 299a6...ec0 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #20 Skrevet 27. desember 2021 MizzVic skrev (1 time siden): Nei, MANNEN ødela forholdet. Han løp vel ikke akkurat etter deg når du gikk heller. Jo faktisk, han er helt knust. Kan vi ikke bare late som om alt er i orden? Mener han. Jeg er også lei meg, men jeg mister tæres opp av denne familien. Anonymkode: 8670d...98a 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå