AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 13 åringen mistet ei tann for ei stund siden. Nå har det kommet frem 2 tenner der. Ei tann oppå den andre. Kontakte tannlegen eller vente til neste kontroll? Anonymkode: 511d7...ce1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Vente til over nyttår og så kontakte tannlegen. Den kommunale tannlegetjenesten er jo gratis for barn, og hvis en av tennene må trekkes er det greit å finne ut av det. Litt rart at det ikke har blitt oppdaget på tidligere kontroller/røntgen. Anonymkode: b50d1...861 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vente til over nyttår og så kontakte tannlegen. Den kommunale tannlegetjenesten er jo gratis for barn, og hvis en av tennene må trekkes er det greit å finne ut av det. Litt rart at det ikke har blitt oppdaget på tidligere kontroller/røntgen. Anonymkode: b50d1...861 Synes jeg også. Men det er far som har vært med de siste årene. Ikke bestandig at han gir meg beskjed om sånne ting 🙈 Hvor ofte får de innkalling til kontroll? Jeg føler at det er veldig sjelden Anonymkode: 511d7...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå