AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Hei. Jeg testet positiv på 10 tester for 2 uker siden. Testet negativt i dag og i helgen. Så har mest sannsynlig mistet uten å ha lagt merke til det. Jeg har store og ømme bryster + veldig kvalm om morningene. Når vil disse gravid-symptomene gi seg? Anonymkode: e4f55...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Jeg testet positiv på 10 tester for 2 uker siden. Testet negativt i dag og i helgen. Så har mest sannsynlig mistet uten å ha lagt merke til det. Jeg har store og ømme bryster + veldig kvalm om morningene. Når vil disse gravid-symptomene gi seg? Anonymkode: e4f55...3b0 Men har du blødd? Hvis du tester negativt nå og ikke har fått blødning så ville jeg oppsøkt en gynekolog og fått tatt en innvendig ultralyd 🙂 Anonymkode: cb88c...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men har du blødd? Hvis du tester negativt nå og ikke har fått blødning så ville jeg oppsøkt en gynekolog og fått tatt en innvendig ultralyd 🙂 Anonymkode: cb88c...0d9 Jeg hadde en liten blødning for en uke siden, da var jeg 6 uker på vei. Tenkte det var en spotting, bare en flekk i trusa Anonymkode: e4f55...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 Du har ikke blødd ut fosterrestene om du ikke fikk mer blødning enn det. Sikker på at testen er helt negativ? I så tilfelle tror jeg du snart begynner å blø. Ikke noe spotting nå? Anonymkode: cb88c...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har ikke blødd ut fosterrestene om du ikke fikk mer blødning enn det. Sikker på at testen er helt negativ? I så tilfelle tror jeg du snart begynner å blø. Ikke noe spotting nå? Anonymkode: cb88c...0d9 Har tatt 4 tester og alle er negative. Syns det er så rart at jeg har så sterke symptomer enda. Har ikke hatt noen blødning den siste uken og heller ikke noe smerter Anonymkode: e4f55...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Del Skrevet 27. desember 2021 Hm. Har ikke opplevd det samme. Har hatt en SA og da sank hcg-nivået før blødningen startet (testene ble svakere) men blødningen kom mens fet enda var test-strek på testene. Har også hatt en MA, utviklingen stoppen i uke 5+2, oppdaget en uke senere. Da forsvant symptomene men hcg steg enda og endte på 50.000. Men tipper du bløs snart om testene dine virkelig er helt negative. Du går ikke på progesteron av noe slag? Kan hindre blødninger. Anonymkode: cb88c...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hm. Har ikke opplevd det samme. Har hatt en SA og da sank hcg-nivået før blødningen startet (testene ble svakere) men blødningen kom mens fet enda var test-strek på testene. Har også hatt en MA, utviklingen stoppen i uke 5+2, oppdaget en uke senere. Da forsvant symptomene men hcg steg enda og endte på 50.000. Men tipper du bløs snart om testene dine virkelig er helt negative. Du går ikke på progesteron av noe slag? Kan hindre blødninger. Anonymkode: cb88c...0d9 Går ikke på progesteron. Jeg får vente å se hva som skjer de neste dagene. Anonymkode: e4f55...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 30. desember 2021 #8 Del Skrevet 30. desember 2021 Mulig det er en misses abortion, og at restene enda ikke har kommet ut ville ringt legen om jeg var deg , masse lykke til😞❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #9 Del Skrevet 31. desember 2021 Jeg begynte å blø en morgen. Friskt blod. Hadde hatt positive tester 3 dager på rad. Tredje dag tok jeg digital også, som også var positiv. Men stimmeltestene var ikke særlig sterke, men nok til at det ikke var tvil om at jeg var gravid og ikke skyggestrek. Men tredje dagen var ikke testen noe sterkere enn første dag. Mistet ca 1 uke etter. Hadde ømme pupper, men kjente det avtok noe dagen før jeg mistet. Tenkte ikke så mye over det egentlig. Da jeg begynte å blø var ikke puppene ømme lengre. Testet negativt samme dag som blødning. Ta en tur til legen og få henvisning til UL. Anonymkode: c6eb5...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå