AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Hei, jeg er ganske lei meg idag. Jeg er 4+5 ( vet nøyaktig pga IVF ), og var i dag på tidlig ul. De har hatt mistanke om exu pga jeg hadde en del vondt på venstre side. Nå de siste dagene har det også vært vondt på høyre side og i livmoren, og dessverre på ul idag så de ikke noe som helst antydning til gravidtet i livmoren- det var tynne slimhinner og ingenting annet der som antydet at noe var på gang heller. Gynekologen mente også at han heller ikke kunne se at det var en exu, men at tegnene jeg hadde kunne heller passe til å være en MA. Da må jo egget ha sluttet å dele seg veldig tidlig, siden det ikke er tegn til gravidtet? Jeg har svake mensmurringer som er konstante, og noen ganger tar smertene seg opp, akkurat som at mensen skal komme- men blør ikke foreløpig og sånn har det vært i en uke nå. Hcg stiger også veldig sakte, jeg tok en blodprøve den 20 desember som var på 119, og en den 22 som var 240. Det er tatt ny idag. Andre her som har opplevd lignende? Anonymkode: df8bf...5c2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Høres egentlig bare ut som om det er for tidlig å se noe. Vi så såvidt noe da jeg var over 7 uker på vei, og det er jo ikke vanlig med UL så tidlig. Fin økning av HCG også, så ville absolutt ikke tatt sorgene på forskudd her. Anonymkode: 2c4ed...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Høres egentlig bare ut som om det er for tidlig å se noe. Vi så såvidt noe da jeg var over 7 uker på vei, og det er jo ikke vanlig med UL så tidlig. Fin økning av HCG også, så ville absolutt ikke tatt sorgene på forskudd her. Anonymkode: 2c4ed...9f4 Men siden slimhinnen er tynn er det vel ikke noen sjanse? Gynekologen sa ned egne ord at det ikke var noe håp 😥 Anonymkode: df8bf...5c2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Jeg glemte å si at gynekologen var så sikker i sin sak at han sa jeg bare kunne slutte med en gang på progesteron-støtten jeg går på. Det er vaginal tabletter som skal gjøre at livmoren evt tar bedre til seg egget ved IVF forsøk. Anonymkode: df8bf...5c2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg glemte å si at gynekologen var så sikker i sin sak at han sa jeg bare kunne slutte med en gang på progesteron-støtten jeg går på. Det er vaginal tabletter som skal gjøre at livmoren evt tar bedre til seg egget ved IVF forsøk. Anonymkode: df8bf...5c2 Da har nok gynekologen trolig rett i det han sier og ser. Trist og vondt. Håper du har noen gode folk rundt deg 🙂 Anonymkode: 855a6...b0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå