AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Hvilken stol har dere? Hvor varmt har dere det i bilen? Har dere bilstolpose? Hva går baby kledd i? vurderer å kjøpe en annen babybilstol ettersom vår 2,5 mnd gamle baby hater bilkjøring. Hun har en besafe izi go modular med bilstolpose i (som såklart er helt åpen i bilen) Anonymkode: 872cb...06e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Har setet du har, vi har på vanlig klær siden bilen er varm. Har med ekstra varmt tøy i tilfelle motorstopp osv, sånn som vi har med for alle voksne i bilen og. Jeg kjørte mye bil i svangerskapet og elsker å kjøre bil. Veldig takknemlig for at han sover i bil! (Vi har dieselbil, så han durer i søvn!) Anonymkode: a9fa0...a3e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Hadde setet du hadde, trivdes ikke før jeg begynte å beltemontere det. Viste seg at stolen var alt for bratt for babyer montert på basen i bilen vår. Det ble også bedre når vi droppet bilstolposen, men gjorde ikke det før det var slutt på plutselige -10 ut av det blå. Anonymkode: b98b1...5a6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde setet du hadde, trivdes ikke før jeg begynte å beltemontere det. Viste seg at stolen var alt for bratt for babyer montert på basen i bilen vår. Det ble også bedre når vi droppet bilstolposen, men gjorde ikke det før det var slutt på plutselige -10 ut av det blå. Anonymkode: b98b1...5a6 Justerte du basefoten? ☺️ Anonymkode: a9fa0...a3e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Justerte du basefoten? ☺️ Anonymkode: a9fa0...a3e Den sto så lavt den kunne uten å flyte, ja. Anonymkode: b98b1...5a6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Vi hadde Maxi Cosi Pebble. Og to ganske tette barn som brukte det begge to. Den første babyen hylgråt på hver kjøretur, særlig de første månedene. Hun var over et år før hun syntes det var helt ok. Det var en pine bare å dra på butikken. Og nr. to sovnet alltid i bilen. Siden den eldste var vårbaby og nr. to var vinterbaby var det litt ulik bekleding. Vi har webasto, og varmet opp bilen før vi skulle kjøre om vinteren. Og vi har brukt å ha på en tykkere ulldress utenpå inneklærne, med åpen glidelås inne i bilen da. Vi har ikke hatt bilstolpose, men et ullteppe til å ha på om vi bar med stolen ut. Pga. strevet med førstemann pratet jeg med mange om dette. Og det var ganske mange som sa at problemet løste seg helt eller nesten når de byttet fra babystolen til neste stol. Det gjorde egentlig ikke det hos oss. Og vi prøvde aldri noen annen første babystol selv. Men vår hylte også i vogn, så jeg tror egentlig ikke det var stolen. Anonymkode: ccf11...086
mingus Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Han brukte maxicosi cabriofix og sovnet med en gang bilen startet da han var baby, men kommer ikke til å bruke det igjen til ny baby siden det ikke er testet skikkelig for sidekollisjon. Håper besafe setet vi hentet i dag er like greit å sove i!
Waldfee Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Begge mine hatet bilstol og skrek hysterisk på biltur. Hatt forskjellige bilseter uten at det har gjort noen forskjell. De ville bare bli holdt og ikke sitte i setet. Ble til at vi kjørte så lite som mulig, så fikk det bli litt skriking de gangene vi måtte. Bedret seg med alderen. Yngste er 4,5 mnd og nå kan han kjøre korte turer mens han er våken og fornøyd. Sovne i bil er neste prosjekt…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 15.11): Hvilken stol har dere? Hvor varmt har dere det i bilen? Har dere bilstolpose? Hva går baby kledd i? vurderer å kjøpe en annen babybilstol ettersom vår 2,5 mnd gamle baby hater bilkjøring. Hun har en besafe izi go modular med bilstolpose i (som såklart er helt åpen i bilen) Anonymkode: 872cb...06e Maxi cosi coral. Anbefales! Har også bilstolpose. Han har på seg hjemmestrikkede ullklær over body og strømpebukse. Altså jakke, bukse, sokker, lue og votter. Temperatur på 18 grader i bilen. Anonymkode: 96f12...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå