AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Jeg har aldri tidligere brukt glidemiddel med tidligere partnere. Men med nåværende partner må vi bruke det. Han sier han heller aldri har brukt særlig glidemiddel med tidligere partner. Stusser litt på dette.. Hva kan årsaken være? Jeg er 30 år gammel. Når jeg tenker meg om har jeg vært plaget med litt munntørrhet. Men ikke nok til at jeg har tenkt over det tidligere. Kan det være relatert? Anonymkode: bda67...680
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Tipper du ikke er kåt nok rett og slett. Hva med å finne ut hva som faktisk kan gjøre deg dryppende våt? For lite forspill? For lite mental tenning? Jeg har alltid strevd med at jeg ikke fikk full tenning så ofte. Handlet om at jeg ikke helt ville innrømme hva jeg faktisk tente på. I dag er dette ikke noe problem Anonymkode: 79393...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Dere må ha lenger og bedre foreplay Anonymkode: 20c92...6cd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har aldri tidligere brukt glidemiddel med tidligere partnere. Men med nåværende partner må vi bruke det. Han sier han heller aldri har brukt særlig glidemiddel med tidligere partner. Stusser litt på dette.. Hva kan årsaken være? Jeg er 30 år gammel. Når jeg tenker meg om har jeg vært plaget med litt munntørrhet. Men ikke nok til at jeg har tenkt over det tidligere. Kan det være relatert? Anonymkode: bda67...680 Har ikke noe med kåthet. Så klart at noen ganger er en mere våt. Har vert sammen med noen som ikke et så våt. Bruk glidemiddel. Anonymkode: cb73b...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå