AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Jeg vet at de oppgir størrelsene i italienske størrelser. Men kan jeg stole på at det holder å konvertere størrelsen fra EU? Noen som har klær fra missoni og som vil dele sin erfaring? Jeg er «petite», så jeg vil høre både ift passform og lengde 😊 Anonymkode: 9daa0...ea5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet at de oppgir størrelsene i italienske størrelser. Men kan jeg stole på at det holder å konvertere størrelsen fra EU? Noen som har klær fra missoni og som vil dele sin erfaring? Jeg er «petite», så jeg vil høre både ift passform og lengde 😊 Anonymkode: 9daa0...ea5 Couture er generelt mindre i størrelsen enn fast fashion. Så det kommer an på hva du sammenligner med. Generelt så følger de en standardisert størrelsesguide uten vanity sizing som du får hos store billige kjeder. Anonymkode: f9c12...33a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Couture er generelt mindre i størrelsen enn fast fashion. Så det kommer an på hva du sammenligner med. Generelt så følger de en standardisert størrelsesguide uten vanity sizing som du får hos store billige kjeder. Anonymkode: f9c12...33a Nå kan vel ikke akkurat Missoni kalles couture, men uansett: Dette stemmer ikke med min erfaring. Dyre merker er like ofte store i størrelsene, men går til gjengjeld lavere og tilbyr f.eks. både XXS og til og med XXXS. Er man petite, må man regne med å få gjort justeringer av plaggene, for lengdene er ofte generøse nettopp for at de skal passe flest mulig. Anonymkode: 9f158...389
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Missoni bruker italienske størrelser, ergo kan du ikke kjøpe 38 dersom du er en norsk 38, f. eks. Jeg bruker 38 i norske størrelser og 44 i Missoni. Størrelsestabeller kan hjelpe deg. https://www.missoni.com/no/customercare/article/women---clothing_ccid604300000002610 Anonymkode: dd4ca...8de
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Missoni bruker italienske størrelser, ergo kan du ikke kjøpe 38 dersom du er en norsk 38, f. eks. Jeg bruker 38 i norske størrelser og 44 i Missoni. Størrelsestabeller kan hjelpe deg. https://www.missoni.com/no/customercare/article/women---clothing_ccid604300000002610 Anonymkode: dd4ca...8de Hvis du leser hovedinnlegget så ser du at jeg vet dette, og at det ikke var det jeg spurte om😊 Merket Ralph Lauren feks er store i størrelsen, og jeg må lenger ned i størrelse enn bare å konvertere fra EU til US. Jeg spør om Missoni er større/mindre eller normal i størrelsen. Anonymkode: 9daa0...ea5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 17.47): Hvis du leser hovedinnlegget så ser du at jeg vet dette, og at det ikke var det jeg spurte om😊 Merket Ralph Lauren feks er store i størrelsen, og jeg må lenger ned i størrelse enn bare å konvertere fra EU til US. Jeg spør om Missoni er større/mindre eller normal i størrelsen. Anonymkode: 9daa0...ea5 Spør du meg så svarte jeg på nøyaktig det du spør om. Jeg oppga også hva jeg selv bruker i merket, som er nøyaktig hva størrelsestabellen angir, ergo kan du trekke den logiske slutningen selv. 🙄🤦♀️ Anonymkode: dd4ca...8de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå