Gå til innhold

Jeg blir behandlet som luft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke kontakt med ei venninne. Vi har kjent hverandre i 5 år. Jeg ser hun er aktiv med andre på sosiale medier, men til meg gir hun ikke noe tegn. Jeg vet det ikke har skjedd noe mellom oss. Jeg sendte hun melding for 3 måneder siden, men den er ikke åpna. Vi skulle egentlig møtes og spise sammen, men plutselig ble det stille. Har ikke fått noe tegn etter det annet enn at hun liker andre sine innlegg og er aktiv med andre. Jeg har blitt helt luft. Jeg har naturlig nok ikke giddi å sendt flere meldinger siden hun en gang ikke har åpnet de to jeg har sent. Hvilken dag vi skal møtes å spise og noen dager senere en meme. 

Jeg drøftet dette med ei annen venninne. Og da sier hun at kanskje hun tror jeg ghoster henne, siden hun ikke har hørt noe mer fra meg. Men hvordan kan det la seg gjøre når HUN ikke åpner meldingene fra meg? 😕

Anonymkode: cd44a...c23

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Ring henne og ta en prat. 

Det er bedre enn å lage mange tråder om henne her på KG :) 

Skrevet

Kanskje hun har det vanskelig? Med seg selv, med kjæreste/ex, med mobbing, med familie, med gamle vonde minner, med...something? Jeg har "ghostet" omtrent alle i livet mitt i løpet av de årene jeg har hatt det tøft. Det var skikkelig vanskelig å prøve å nå ut når jeg var full av angst og redsel, da måtte jeg fortelle hele historien eller late som ingenting, og jeg klarte ikke hverken eller.

Anonymkode: 138c5...529

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan sende henne en melding og se hva som skjer? "Hei, lenge siden sist, lyst til å treffes?" 

Du har jo heller ikke gitt lyd fra deg på tre måneder, de to meldingene hun ikke har åpnet kan ha falt i glemmeboken (jeg selv får ikke alltid varsel på messenger når noen sender melding). 

Anonymkode: 55a92...b79

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan sende henne en melding og se hva som skjer? "Hei, lenge siden sist, lyst til å treffes?" 

Du har jo heller ikke gitt lyd fra deg på tre måneder, de to meldingene hun ikke har åpnet kan ha falt i glemmeboken (jeg selv får ikke alltid varsel på messenger når noen sender melding). 

Anonymkode: 55a92...b79

Skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan ta utgangspunkt i at TS tolker situasjonen riktig og droppe å dikte opp mulige unnskyldninger for hvorfor venninna hennes ikke åpner meldinger?

Anonymkode: 91733...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...