Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av høsten har jeg sett flere på skolen jeg går med noen fine Tweed vesker. Jeg kjenner de ikke så jeg har heller ikke spurt hva slags merke det er

eller hva veskene kalles. Er det noen som har noen gode tips på hvilke tweed vesker som er populære nå? Hvor kan jeg få kjøpt disse? Har sett de har tatt inn maaange fine tweed vesker på Wedins fra bla. Don Donna, men har ikke sett den jeg er ute etter. Er det andre som har disse? City bag? Andre? Please help?

Cudrow.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I løpet av høsten har jeg sett flere på skolen jeg går med noen fine Tweed vesker. Jeg kjenner de ikke så jeg har heller ikke spurt hva slags merke det er

eller hva veskene kalles.

Om du forteller litt om hvordan de veskene ser ut så er det kanskje noen som gjenkjenner dem.

Skrevet

Jeg skal prøve å forklare. Det er ikke så lett men. I hvert fall, i det siste har det gått flere reklamer fra H&M på TV. Noen av modellene har på seg en slags tweed mønstret jakke. Den er grå med et slags grått stripete/rutete mønster. Vesken jeg ser etter er på en måte i samme stil. Hmmm... ikke så lett å forklare nei :)

Skrevet

Vet dem har ei stilig tweed-veske på popin... blazer, skjørt og kåpe i samme mønster som veska... :)

Skrevet

Benetton har en drit fin fra Sisley..litt stor så kan brukespå skole også...

Skrevet

Her var det utrolig mange fine forslag.

Ble nesten usikker på hva jeg egentlig har sett på skolen nå :)

Minner litt om den på nbags. Skal se grundig etter på skolen i morgen.

er det noen her som har egne tweed vesker? Fornøyd i så fall?

Cudrow.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...