Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 I løpet av høsten har jeg sett flere på skolen jeg går med noen fine Tweed vesker. Jeg kjenner de ikke så jeg har heller ikke spurt hva slags merke det er eller hva veskene kalles. Er det noen som har noen gode tips på hvilke tweed vesker som er populære nå? Hvor kan jeg få kjøpt disse? Har sett de har tatt inn maaange fine tweed vesker på Wedins fra bla. Don Donna, men har ikke sett den jeg er ute etter. Er det andre som har disse? City bag? Andre? Please help? Cudrow.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 I løpet av høsten har jeg sett flere på skolen jeg går med noen fine Tweed vesker. Jeg kjenner de ikke så jeg har heller ikke spurt hva slags merke det er eller hva veskene kalles. ← Om du forteller litt om hvordan de veskene ser ut så er det kanskje noen som gjenkjenner dem.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg skal prøve å forklare. Det er ikke så lett men. I hvert fall, i det siste har det gått flere reklamer fra H&M på TV. Noen av modellene har på seg en slags tweed mønstret jakke. Den er grå med et slags grått stripete/rutete mønster. Vesken jeg ser etter er på en måte i samme stil. Hmmm... ikke så lett å forklare nei
Mrs. B Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Mener du noe som denne? Den synes jeg var litt tøff. http://www.ellos.no/images/no/nor/uploaded...05_acc_col2.jpg
KathrineS Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Vet dem har ei stilig tweed-veske på popin... blazer, skjørt og kåpe i samme mønster som veska...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Benetton har en drit fin fra Sisley..litt stor så kan brukespå skole også...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #7 Skrevet 16. oktober 2005 Litt vanskelig å si hva du er ute etter. Men uansett så er ikke denne et dårlig kjøp: http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...roducts_id=1009 Det er vesken jeg går å sikler på for tiden. Hilsen lene
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #8 Skrevet 16. oktober 2005 Her var det utrolig mange fine forslag. Ble nesten usikker på hva jeg egentlig har sett på skolen nå Minner litt om den på nbags. Skal se grundig etter på skolen i morgen. er det noen her som har egne tweed vesker? Fornøyd i så fall? Cudrow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå