AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Jeg er i første trimester, førstegangsgravid og ekspert på å bekymre meg. Nå som det er så kaldt ute (-10) prøver jeg å kle meg ekstra godt med ullundertøy og hele pakka. Var ute en times tid nettopp og det har ETT sted på kroppen jeg frøs og det var selvfølgelig akkurat der baby bor, akkurat som de 10 minusene trakk oppunder jakken akkurat der 😱 Nå blir jeg kjemperedd for at det kan skape problemer? Hva kler dere andre på dere for å holde varmen på magen i disse tider? Anonymkode: 4ff31...278
mingus Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Tror nok det går helt fint, 3 trimester her og det finnes jo ikke ull for store mager! Har bare pakket henne inn i 3 lag gensere og en mammaboblejakke og hun klarer seg helt fint, regner med din er enda varmere siden den er mindre og har enda mer mamma å pakke seg inn i Spreller og koser seg her iallfall, så det har nok gått bra å fryse litt, men her er jo magen det varmeste på kroppen! Ullinnlegg til BH derimot skal jeg ut og kjøpe nå som butikkene er oppe igjen, ammer jo ikke ennå, men å fryse på puppene som gravid er noe av det vondeste jeg har opplevd av svangerskapsplager til nå!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Vel, det er nok et sted mellom 36,5 - 37,5 grader inni magen, så dette går nok helt fint selv om du er kald utenpå :-) Anonymkode: b6769...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå