AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Har du noen nyttårsforsett? 🎉 Jeg elsker nytt år, ny start og nye muligheter! Akkurat nå er det ikke så viktig at jeg vet selv at jeg bruker å glemme nyttårsforsettene mine i februar. Oh well….! 1️⃣ Være flinkere til å ta initiativ til å finne på ting med venner og familie 2️⃣ Mindre skjermtid! 3️⃣ Lese mer. Minst 15 minutt lesing i bok hver dag. 4️⃣ Lage skikkelig frukost/niste hver dag 5️⃣ 10 000 skritt hver dag 6️⃣ Stoppe opp litt i en hektisk hverdag med 100% jobb, barn med aktiviteter osv. Stoppe opp og bare være. Satte meg på en stubbe da jeg gikk tur 1.juledag. Satt der bare litt i stillheten uten å gjøre noe. Det var nydelig! 7️⃣ Mindre alkohol generelt i 2022 8️⃣ Være mer bevisst på sparing vs sløsing. Shoppestopp fra 1.Jan -1.mai. Anonymkode: 9d537...f92
exictence Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Nei, jeg har ingen nyttårsforsett. Men hender jeg har et forsett noen ganger når som helst, altså at jeg skal begynne med noe her og nå. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 * Shoppestopp her også. Blir en utfordring, men veldig nødvendig, siden jeg mangler impulskontroll og kritisk sans og tror jeg er litt shopoholiker. * Sunnere livsstil. Mer trening, mindre drittmat. Jobbe med psyken, ikke bruke mat som trøst/belønning/distraksjon. Jobbe med å spise mindre porsjoner. Målet er å gå gradvis ned i vekt og føle meg bedre i min egen kropp. Anonymkode: 960f5...47e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Jeg er ufør idag og har vært det i endel år, dette året har vært litt bedre enn noen av de andre så jeg har sagt at jeg innen 6 måneder i 2022 skal ta kontakt med det lokale nav kontoret og se om de kan hjelpe meg med noe. Jeg heier på meg 🙂 Anonymkode: 2c54c...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Elske meg selv bedre og bli flinkere på å si i fra når noe føles ugreit. Ikke la meg tråkke på og utnytte! Anonymkode: 40c51...894 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ufør idag og har vært det i endel år, dette året har vært litt bedre enn noen av de andre så jeg har sagt at jeg innen 6 måneder i 2022 skal ta kontakt med det lokale nav kontoret og se om de kan hjelpe meg med noe. Jeg heier på meg 🙂 Anonymkode: 2c54c...c5f Lykke til! ❤️ Anonymkode: 40c51...894 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elske meg selv bedre og bli flinkere på å si i fra når noe føles ugreit. Ikke la meg tråkke på og utnytte! Anonymkode: 40c51...894 Signerer denne! Anonymkode: 3ce9e...70a
SoWhat? Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 (endret) Gi mer i veldedighet. Fikk flere gode forslag i tråden hvor jeg lagde. Og ja, det er mest for at jeg skal føle meg litt bedre, og bidra med noe nyttig for andre. Er ikke helt bra å bare sulle rundt med sitt eget uten å bidra litt til noen som trenger det. Og siden jeg har mine dårlige sider og egenskaper, må jeg balansere. Endret 31. desember 2021 av SoWhat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå