Gå til innhold

Nyttårsforsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen nyttårsforsett? 🎉

Jeg elsker nytt år, ny start og nye muligheter! Akkurat nå er det ikke så viktig at jeg vet selv at jeg bruker å glemme nyttårsforsettene mine i februar. Oh well….! 

1️⃣ Være flinkere til å ta initiativ til å finne på ting med venner og familie

2️⃣ Mindre skjermtid!

3️⃣ Lese mer. Minst 15 minutt lesing i bok hver dag. 

4️⃣ Lage skikkelig frukost/niste hver dag

5️⃣ 10 000 skritt hver dag

6️⃣ Stoppe opp litt i en hektisk hverdag med 100% jobb, barn med aktiviteter osv. Stoppe opp og bare være. Satte meg på en stubbe da jeg gikk tur 1.juledag. Satt der bare litt i stillheten uten å gjøre noe. Det var nydelig!

7️⃣ Mindre alkohol generelt i 2022

8️⃣ Være mer bevisst på sparing vs sløsing. Shoppestopp fra 1.Jan -1.mai.

Anonymkode: 9d537...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ingen nyttårsforsett. Men hender jeg har et forsett noen ganger når som helst, altså at jeg skal begynne med noe her og nå.

• Liker 1
Skrevet

* Shoppestopp her også. Blir en utfordring, men veldig nødvendig, siden jeg mangler impulskontroll og kritisk sans og tror jeg er litt shopoholiker. 

* Sunnere livsstil. Mer trening, mindre drittmat. Jobbe med psyken, ikke bruke mat som trøst/belønning/distraksjon. Jobbe med å spise mindre porsjoner. Målet er å gå gradvis ned i vekt og føle meg bedre i min egen kropp.

Anonymkode: 960f5...47e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ufør idag og har vært det i endel år, dette året har vært litt bedre enn noen av de andre så jeg har sagt at jeg innen 6 måneder i 2022 skal ta kontakt med det lokale nav kontoret og se om de kan hjelpe meg med noe.

Jeg heier på meg 🙂

Anonymkode: 2c54c...c5f

• Liker 1
Skrevet

Elske meg selv bedre og bli flinkere på å si i fra når noe føles ugreit. Ikke la meg tråkke på og utnytte! 

Anonymkode: 40c51...894

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ufør idag og har vært det i endel år, dette året har vært litt bedre enn noen av de andre så jeg har sagt at jeg innen 6 måneder i 2022 skal ta kontakt med det lokale nav kontoret og se om de kan hjelpe meg med noe.

Jeg heier på meg 🙂

Anonymkode: 2c54c...c5f

Lykke til! ❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elske meg selv bedre og bli flinkere på å si i fra når noe føles ugreit. Ikke la meg tråkke på og utnytte! 

Signerer denne! 

Anonymkode: 3ce9e...70a

Skrevet (endret)

Gi mer i veldedighet. Fikk flere gode forslag i tråden hvor jeg lagde. Og ja, det er mest for at jeg skal føle meg litt bedre, og bidra med noe nyttig for andre. Er ikke helt bra å bare sulle rundt med sitt eget uten å bidra litt til noen som trenger det. Og siden jeg har mine dårlige sider og egenskaper, må jeg balansere. 

Endret av SoWhat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...