Gå til innhold

Elbil - favoritt hvis du kunne velge helt fritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne velge helt fritt elbil- hva er din favoritt og hvorfor? 

Anonymkode: c8810...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Tesla model 3 nå. Planlegger å oppgradere til Y om noen år, med mindre noe annet spennende dukker opp. Veldig fornøyd med bilen, og med ladenettverket.

Anonymkode: f4729...ffa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har Tesla model 3 nå. Planlegger å oppgradere til Y om noen år, med mindre noe annet spennende dukker opp. Veldig fornøyd med bilen, og med ladenettverket.

Ja vet tesla er biler mange liker, men den har dessverre litt harryfaktor for meg 🙈. Ønsker oss en SUV men vanskelig å bestemme seg. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja vet tesla er biler mange liker, men den har dessverre litt harryfaktor for meg 🙈. Ønsker oss en SUV men vanskelig å bestemme seg. 

Harry å velge det beste? Sånn tenker den som ikke kan kan tenke sjæl.

Anonymkode: d4863...8f6

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Harry å velge det beste? Sånn tenker den som ikke kan kan tenke sjæl.

Tesla «det beste»? Den må du vel litt lenger ut på landet med 😊 Den kommer seg fort ut på landet da, det skal den ha 😂

Anonymkode: 56595...72a

• Liker 5
Skrevet

Har den jeg ville ha. Polestar 2. Helt topp for meg som er alene. For å være ærlig er det ikke mange el-biler som er tøffere enn den. 

Anonymkode: 9b2cb...f40

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ha den nye fra BMW. Tesla er fryktelig stygg, spesielt ille er Tesla X. Mulig det er beste bilen, men den skal jeg aldri ha.

Anonymkode: d5313...cd4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ha den nye fra BMW. Tesla er fryktelig stygg, spesielt ille er Tesla X. Mulig det er beste bilen, men den skal jeg aldri ha.

Anonymkode: d5313...cd4

De er ikke pene, nei. 

Anonymkode: 9b2cb...f40

Skrevet

Sittekomforten og innsiden av Tesla gjør at det er en desidert favoritt. Få elbiler som er komfortabel for meg på 2m.

Ville helst ha en annen bil, men komforten, teknologien og ladenettverket gjør at Tesla vinner for min del.

• Liker 1
Skrevet

Mustang står himmelhøyt på ønskelista. 

Anonymkode: 0e64f...532

Skrevet

Jeg har allerede den bilen jeg ønsker meg, en Tesla Model X. Ville ikke byttet den ut mot noe som helst annet på markedet. Men å bytte ut vår 2017 modell med en 2022 modell hadde selvsagt vært innafor ;)

Kombinasjonen av enorm plass inni, god hengervekt (2250kg), lavt forbruk (i sin klasse) og bakkeklaring på opptil 22cm er uslåelig for oss. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Harry å velge det beste?

Hva legger du i «beste»? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For meg er komfort, enkelheten og kjøregleden jeg har i den bilen viktigere enn at noen mener den er harry ;)

Jeg bryr meg katta om utseendet til bilen. Virkelog. Jeg vil ha noe som er behagelig time etter time, gøy å kjøre, og som har den sikreste teknologien og sikkerheten. Derfor er jeg fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Selv hadde jeg valgt Benz EQS AMG 53 4Matic+.

Elsker store sedaner som er helt i toppen med alt av premium og utstyr, i tillegg til mange HK og NM. 

Denne har 1.020 NM og 761 HK, så det er vel passe OK?

https://www.abcnyheter.no/motor/bil/2021/10/14/195792656/mercedes-amg-eqs-53-4matic-ikke-en-elbil-for-pyser

Blandingen av luksus premium og HK / NM er den perfekte blandingen. 

Anonymkode: 25d2c...d46

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er forskjellen på GT og sportsback ? 

Sportsback er som vanlig Etron med en annen bakende, GT er helt forskjellig

Anonymkode: 79387...8b2

Skrevet

"Hvilken elbil ville du valgt?"

"Jeg ville valgt den bilen fordi jeg synes den er fin og dekker mine praktiske behov"

"Du tar feil, den er harry og jeg har andre praktiske behov ". 

Om noen mener at feks Nissan Leaf er øverst på lista, er ikke det greit da? Folk tar ikke feil bare fordi man er uenig. 

Jeg synes etron GT er lekker, men historisk sett synes jeg Audi sine design fort blir litt gammeldagse. Fine i noen år, så taper de seg. 

Men om jeg skulle valgt uavhengig av praktiske behov og for å vise meg litt frem, ville jeg valgt den. Om jeg skulle valgt kun for kjøreglede, tesla roadster 2. Om jeg skulle valgt kun for å ha en kul bil og ville vist meg frem, cybertruck. 

Anonymkode: 6f495...f99

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med brudd på opphavsrett, i tillegg til siteringer av slettede innlegg.

- Rhodiola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...