AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Vi har fått låne et vennepar sin hytte for julen. Jeg føler derfor litt ekstra på å være forsiktig og ta vare på hytten. Mannen kan virke litt uforsiktig og det stresser meg litt. meg eksempel er noe som ikke direkte kan gå galt, men som jeg synes er ekkelt. Det er ikke ventilasjon eller noe på toalettet, men mulighet for å sette opp vindu og døren til yttergangen og åpne ytterdøra. Det er dør mellom yttergangen og inn til stua. Mannen lufter ingen ting etter en lang tid på toalettet for så å åpne døren inn mot stuen. Og det værste er at jeg nevnte første kvelden hvordan vi praktisk kunne lufte ut raskest mulig. Men det virker til at han ikke fikk med seg. Eller at det står på mye varme på badet og han lufter bare litt over lengre tid og gjerne glemmer det etter en dusj, i stedet for å åpne vinduet for fult. Eller når han pakker full oppvaskmaskinen slik at jeg er redd han knuser stettglassene med alt han pakker oppå. Vi skulle liksom komme oss bort for å ha en rolig jul og tenke på oss selv, og jeg føler jeg har med ett barn jeg må gå etter å passe på. Anonymkode: 85459...c14 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Ok, så er mannen litt sløv. Men det er du som stresser og ødelegger for deg selv. Ingen koselig hyttetur starter med at kjæresten maser om alt mulig rart. Legg dette fra deg og kos deg. Har noe blitt ødelagt ennå? Tydeligvis ikke. Er du sånn hele tiden hjemme også? Voksne er som barn. Blir det mye unødvendig mas lukker de ørene. Så her forstår jeg mannen din godt. Jeg er selv dame og har aldri oppført meg sånn masende ovenfor mannen min. Anonymkode: 92577...73e 8
Virrevirrevapp Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Jeg skjønner ikke problemet. Skal dere ikke lufte og vaske etter dere før dere drar? Og om noe blir knust, kan det vel erstattes? 5
Khloe P.T Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Her synes jeg bare du skal slappe helt av! Lukta fra do er nok borte når eierne kommer neste gang. Og om nå et glass knuses er det vel bare å kjøpe nytt. Dere er jo der for å kose dere. 6
Mezzosoprena Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Her synes jeg det er du som må roe deg ned, slutte og stresse og kose deg på hyttetur! 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Kanskje du snakker for mye som gjør at han er mindre villig til å lytte, men velger bare å være selektiv med hva han hører? Anonymkode: bbc2e...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #7 Skrevet 27. desember 2021 Oi! Jeg trodde jeg var masete, men her overgår du meg skikkelig. Slapp av litt, menn lukker ørene når vi maser for mye. Anonymkode: b93ae...d59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå