Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært litt skeptisk til gutter, men etter han siste kjøresten min nå har jeg mistet all tiltro. Det viste seg at han ikke var ferdig med x-en, og dette levde jeg med i 3 år før det ble slutt. Hvorfor bli sammen med noen hvis man ikke er ferdig med forrige, skjønner man er en rebound. Men er jo så slemt ovenfor den nye kjøresten. 
jeg har helt hetta for å møte en ny nå….hvordan vite at han er ferdig med tidligere forhold? Jeg har vel lært at man skal stole på magefølelsen, og løpe hvis man ser visse tegn. Men kjenner jeg blir helt dårlig av tanken på å begynne å date, finne ut av deres bagasje, kanskje måtte bli kjent med hans x-familie hvis han har barn.

jeg har nok blitt veldig brent, men hvordan kunne stole på noen igjen? 

Anonymkode: 28603...3e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tid. 

Det tar tid. 

Anonymkode: b7802...664

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tid. 

Det tar tid. 

Nei det er ikke så lett. 

Her har det gått 14 år og man kan ikke drive å vente hele livet på å plutselig kunne stole på noen igjen. Noen klarer aldri å stole på noen igjen 

Anonymkode: eecb6...5a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei det er ikke så lett. 

Her har det gått 14 år og man kan ikke drive å vente hele livet på å plutselig kunne stole på noen igjen. Noen klarer aldri å stole på noen igjen 

Da trenger du terapi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Da trenger du terapi. 

Godt tips Einstein. Har såklart gått i det i alle 14 årene men som sagt å bli sviktet av sin nærmeste er ikke bare tid og terapi som er den enkle løsningen alltid. Som sagt mister noen tillitt til andre resten av livet og det er faktisk helt normalt. Vi må ikke snakke om traumer som noe som bare forsvinner for det er ikke sånn hjernen fungerer 

• Liker 1
Skrevet

Eksponering i trygge omgivelser. 

Anonymkode: 13ce6...eee

Skrevet

Sannheten er at man kan aldri stole 100% på noen, uavhengig av hva slags kjønn personen har.

• Liker 4
Skrevet

Hvor lenge er det siden det ble slutt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt tips Einstein. Har såklart gått i det i alle 14 årene men som sagt å bli sviktet av sin nærmeste er ikke bare tid og terapi som er den enkle løsningen alltid. Som sagt mister noen tillitt til andre resten av livet og det er faktisk helt normalt. Vi må ikke snakke om traumer som noe som bare forsvinner for det er ikke sånn hjernen fungerer 

Har man fått traumer etter et forhold er det snakk om noe helt annet enn det Ts skisser frem her. 

Ts: tid, egenpleie, jobbe med seg selv, styrke selvtilliten. Man kan aldri vite hva andre gjør mot en, men er man trygg på seg selv står man sterkere. 

Anonymkode: 2585e...bce

• Liker 1
Skrevet

Ts her

er bare 4-5 mnd siden det ble slutt. Men føler virkelig at jeg ikke orker å ta sjangsen på å stole på noen igjen. Jeg hadde aldri tenkt på at det kunne være ett problem, det at kjæresten ikke var over x-en. 
jeg ofret ALT for han og oss, også ble jeg lurt og løyet for. Føler meg så dum. Orker ikke p utsette meg for dette igjen. 
håper jo det vil bli mildere, men har nok laget arr for alltid😩😩

Anonymkode: 28603...3e8

Skrevet

Jeg så en liten videosnutt i dag hvor en mann sa at man aldri kan stole 100% på noen. Det eneste du kan stole på er at du er sterk nok selv til å takle et eventuelt svik. Så ikke gå inn i et forhold før du er sterk nok til å forlate det med hevet hode. 

Jeg syns det ga mening. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...