AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg er ei voksen kvinne i forhold, som nettopp har oppdaget at kjæresten min var utro for 6-8 mnd siden. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette siden jeg er i sjokk, og har derfor ikke sagt noe til han enda. Har han dårlig samvittighet for det han gjorde? Er han lei av meg og er det grunnen til utroskapen? Han har veldig sterk sexdrift, og jeg lurer på om det kun var sex eller følelser fra hans side? På forhånd takk. Anonymkode: ac9f0...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Del Skrevet 28. desember 2021 Ingen vibber hos noen der ute? Ts Anonymkode: ac9f0...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Del Skrevet 28. desember 2021 Han der går i mørket. Ser ikke ut som han vil ut av det. Tror utroskapen er bare slik han bekrefter å gjøre noe negativt. Så det viktige for han er å gjøre noe negativt, utroskap er er virkemiddel. Anonymkode: 38518...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han der går i mørket. Ser ikke ut som han vil ut av det. Tror utroskapen er bare slik han bekrefter å gjøre noe negativt. Så det viktige for han er å gjøre noe negativt, utroskap er er virkemiddel. Anonymkode: 38518...6d7 Hva mener du med at "han går i mørket"? At han var utro på pur faen mot meg? Ts Anonymkode: ac9f0...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Del Skrevet 28. desember 2021 Kan dessverre ikke hjelpe deg med kort og vibber. Synes derimot at du fortjener bedre enn en utro mann, og det er beundringsverdig at du klarer å holde ut i situasjonen. Kan noen fortelle meg om hvordan mitt kjærlighetsliv vil bli? Anonymkode: ed08e...c31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Del Skrevet 28. desember 2021 Er det noen klarsynte her inne som har lyst å se på mitt kjærlighetsliv fremover? Lengter så veldig.. ❤️ Anonymkode: c65d5...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen klarsynte her inne som har lyst å se på mitt kjærlighetsliv fremover? Lengter så veldig.. ❤️ Anonymkode: c65d5...652 Ts her. Jeg synes ikke noe om at du kupper min tråd Anonymkode: ac9f0...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her. Jeg synes ikke noe om at du kupper min tråd Anonymkode: ac9f0...425 Jeg kupper ikke tråden din, kjære deg. Klarsynte som stikker innom denne tråden vil først og fremst svare deg. Videre er det vel bare fint om flere kan få hjelp også? Leit å lese om utroskapen du har oppdaget, ingen fortjener å bli behandlet sånn❤️ Anonymkode: c65d5...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva mener du med at "han går i mørket"? At han var utro på pur faen mot meg? Ts Anonymkode: ac9f0...425 Forteller hva jeg ser. Han går i mørket. Englene går i lyset. Ikke på faen mot deg men mot seg selv. Han tiltrekkes av det negative det skaper. Anonymkode: 38518...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå