AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Skrevet 27. desember 2021 Skriv gjerne hva du likte ved den og hvorfor du vil anbefale den videre. Anonymkode: 48f1c...470
Sally-Go-Round Skrevet 27. desember 2021 #2 Skrevet 27. desember 2021 Ali Smith - Høst Hun skriver godt og morsomt om mennesker det er lett å like. Også spennende med Brexit som bakteppe. 1
Daria Skrevet 27. desember 2021 #3 Skrevet 27. desember 2021 Det er ikke så lett å bare velge én... *tenker hardt* Jeg grunnla De forente stater av Hilde Susan Jægtnes er hvertfall en av de beste, imponerende i både innhold og form om livet til Alexander Hamilton. Dessuten kan jeg slutte meg til foregående taler når det gjelder Ali Smith, selv om jeg ikke har lest henne i år.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #4 Skrevet 27. desember 2021 Sara Omar - «Dødevaskeren» En god, velskreven og sterk bok. (vet boka ikke er fra i år, men har ikke fått lest den før)
Motelvibes Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Der krepsene synger. Må være det vakreste jeg har lest på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå