Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg og kjæresten har snakka om å få barn mange, mange ganger. Og han har sagt han vil at vi skal få et barn hele tida og ble enige og å slutte på prevensjon. 

Nå sier han plutselig at jeg har lurt han og at nå fikk jeg det som jeg ville med å bli gravid. Dette skrev han til meg på melding etterfulgt med at jeg er et jævla nek og vise fingeren emoji. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre 😭 han skrev også noe nedlatende om min sønn som er helt uskyldig. 

Anonymkode: d69b3...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig enkelt å vite hva du skal gjøre, men sikkert vanskelig å gjennomføre:

1. Dump ham.

2. Bestill time hos legen for abort. En idiot som kaller kjæresten sin for et "jævla nek", viser fingeren og anklager henne for grov løgn helt ubegrunnet er ikke en mann du vil være knyttet til for resten av livet.

Alle disse tingene er helt hårreisende og uakseptable. Det vitner om hans karakter at han kan si noe sånt til en kjæreste. Jeg har kranglet mye med kjærester, de har tidvis oppført seg som egoistiske drittsekker, men jeg har aldri opplevd noe så direkte brutalt slemt som noen av de tingene du beskriver.

Anonymkode: 7d2f1...1c9

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er veldig enkelt å vite hva du skal gjøre, men ...

Jeg glemte helt at han hadde snakket dritt om din sønn da jeg skrev innlegget. Fysj. Nei, dette er ikke noe du vil ha i livet ditt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er veldig enkelt å vite hva du skal gjøre, men sikkert vanskelig å gjennomføre:

1. Dump ham.

2. Bestill time hos legen for abort. En idiot som kaller kjæresten sin for et "jævla nek", viser fingeren og anklager henne for grov løgn helt ubegrunnet er ikke en mann du vil være knyttet til for resten av livet.

Alle disse tingene er helt hårreisende og uakseptable. Det vitner om hans karakter at han kan si noe sånt til en kjæreste. Jeg har kranglet mye med kjærester, de har tidvis oppført seg som egoistiske drittsekker, men jeg har aldri opplevd noe så direkte brutalt slemt som noen av de tingene du beskriver.

Jeg er 4 mnd på vei og abort er uansett uaktuelt. Jeg ønsker jo barnet. 

Jeg tror han sliter psykisk, men han vil ikke ha hjelp. Han har sagt mye stygt til meg når han er sint, men dette topper det. Føler meg veldig liten. Jeg er nesten litt redd for at han skal gjøre meg noe nå så jeg mister 😢 siden han åpenbart ikke vil ha det lenger. Jeg som gledet meg og trodde dette skulle bli en fin tid 😢

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror han sliter psykisk, men han vil ikke ha hjelp. Han har sagt mye stygt til meg når han er sint, men dette topper det. Føler meg veldig liten. Jeg er nesten litt redd for at han skal gjøre meg noe nå så jeg mister 😢 siden han åpenbart ikke vil ha det lenger. Jeg som gledet meg og trodde dette skulle bli en fin tid 😢

Han utsetter deg for psykisk vold og du tenkte at han plutselig kom til å bli normal og at dere kom til å ha en fin tid hvis du ble gravid? 

Du må nok forholde deg til han så lenge han vil ha delt omsorg når barnet blir stort nok til det.

Anonymkode: a1648...955

• Liker 9
Skrevet

Dump han og bryt kontakten. Vis meldingen til barnevernet så du får full foreldrerett 

Anonymkode: b5240...0da

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han utsetter deg for psykisk vold og du tenkte at han plutselig kom til å bli normal og at dere kom til å ha en fin tid hvis du ble gravid? 

Du må nok forholde deg til han så lenge han vil ha delt omsorg når barnet blir stort nok til det.

Anonymkode: a1648...955

Han begynte med dette i høst. Han mener jeg har lurt han så tviler på han vil ha noe med barnet å gjøre. 

Skrevet

Er du en av de som trodde et barn skulle fikse et allerede frynsete og ødelagt forhold? ....

Å få barn burde handle mindre om foreldrene, og mer om barna...

Anonymkode: fd3c2...ec4

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er du en av de som trodde et barn skulle fikse et allerede frynsete og ødelagt forhold? ....

Å få barn burde handle mindre om foreldrene, og mer om barna...

For det første bør du lese tråden - denne oppførselen er ny. 

For det andre hadde det blitt få barn her i verden hvis ikke det å få barn handlet om foreldrene... 

Anonymkode: 5e782...936

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Han begynte med dette i høst. Han mener jeg har lurt han så tviler på han vil ha noe med barnet å gjøre. 

Så han begynte først å behandle deg dårlig etter at du ble gravid?

Kan høres ut som om han kanskje har lurt seg selv. Det er noen menn som rett og slett lyver til partner om å ønske seg barn og forpliktelser for framtiden, for å holde på kvinnen.

Som faker en relasjon fordi det er behagelig og enkelt å ha en kvinne i livet, uansett om følelsene er på plass eller ikke. Enkel tilgang på sex, ryddig hjem og varm middag.

Så kommer realitetene og biter dem i nesen, når ‘ja, jeg ønsker meg barn’ og dropping av prevensjon faktisk resulterer at et barn er på vei.

Anonymkode: 56e94...299

• Liker 7
Skrevet

Du må dumpet han, du ønsker ikke en sånn mann i livet til sønnen din.

Anonymkode: 473c9...3ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For det første bør du lese tråden - denne oppførselen er ny. 

For det andre hadde det blitt få barn her i verden hvis ikke det å få barn handlet om foreldrene... 

Anonymkode: 5e782...936

For meg høres det ut som om han har vært mye sint og kjip før hun ble gravid også, men at nå, etter at hun ble gravid, så tar det helt av.

Og det jeg prøver å si er at det er dumt å forsøke å få barn for å fikse et forhold, det vil kanskje heller føre til at ting blir verre, og evt. at barnet ikke får den beste oppveksten det kunne fått når det står midt i riv og slit mellom foreldrene sine og liksom skal ha det som jobb/bruke livet sitt på, -å være plaster og bandasje.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så han begynte først å behandle deg dårlig etter at du ble gravid?

Kan høres ut som om han kanskje har lurt seg selv. Det er noen menn som rett og slett lyver til partner om å ønske seg barn og forpliktelser for framtiden, for å holde på kvinnen.

Som faker en relasjon fordi det er behagelig og enkelt å ha en kvinne i livet, uansett om følelsene er på plass eller ikke. Enkel tilgang på sex, ryddig hjem og varm middag.

Så kommer realitetene og biter dem i nesen, når ‘ja, jeg ønsker meg barn’ og dropping av prevensjon faktisk resulterer at et barn er på vei.

Anonymkode: 56e94...299

Det var akkurat det som skjedde her i hvert fall. Mannen klikka helt da jeg ble gravid. Barnet vårt er tre år nå og jeg har blitt psykisk syk på grunn av den psykiske volden han bedriver mot meg nå. Det er et fengsel.

Håper han aldri vil ha noe med barnet å gjøre, TS. For din skyld ❤

Anonymkode: d66a0...186

• Liker 2
Skrevet

Det kan bli vanskelig å samarbeide med en sånn mann - eller gutt. Sørg for at du får full foreldrerett til barnet. Tenker da på praktiske ting, som eksempelvis på utstedelse av pass til barnet, flytte etc. 

Anonymkode: 2bb9d...186

• Liker 1
Skrevet

Han har sagt unnskyld nå, men jeg føler at man ikke kan få seg til å si noe sånt uten å mene det? 

Skrevet

Denne mannen er åpenbart syk. Ta vare på de stygge meldingene som bevis til senere. Kutt kontakten med han og hold barnet og sønnen din unna ham. Allier deg med venner og familie og søk om full foreldrerett. 

Anonymkode: 986fb...820

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 5.59):

Sorry to say. Dette kommer bare til å bli rot. Du kommer til å bli alene mamma og det tror jeg virkelig er det beste. Ikke10 ville hester hadde sluppet en sånn hensynsløs mann i nærheten av mine barn. 
Jeg kan virkelig ikke forstå valget om å beholde et barn under disse forholdene

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han har sagt unnskyld nå, men jeg føler at man ikke kan få seg til å si noe sånt uten å mene det? 

Det er nesten verre.

Hot and cold oppførsel knytter deg til han. Du begynner å gå på nåler, redd for når neste utbrudd kommer. En stadig sterkere følelse av at det er opp til deg om han er blid eller sur. Dette kommer til å ødelegge deg psykisk. 

Anonymkode: c23e4...70c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...